neděle 23. října 2011

Essence - Recenze

Tak sem si na vás dnes přichystala takovou malou recenzi. Jedná se o výrobky značky essence, které jsem si v poslední době pořídila. Tak jdeme na to!


Tak a tady vidíte, co vše vás čeká.
Essence - gelové linky, odstín 01 - Midnight in Paris
 

Tak a tady jsou linky na očích
Tyhle linky jsem si koupila na doporučení, a musím říct, že jsem velmi spokojená. Díky tomu, že si schovávám všechny účtenky, tak vám řeknu i přesnou cenu, stály 79,90 Kč. Podle mě za tu cenu jsou to nejúžašnější linky a už si nekoupím jiné. Ale teď už k hodnocení.
+
Rychle schnou.
Na oku vydrží celý den tj. drží jako přibité.
Jsou voděodolné.
Jsou extra černé.
Dobře se nanáší.

-
Při nabírání na štěteček musíte dávat pozor, aby jste jich nenabrali příliš.
Mají divnou vůni.
Essence -štětec na gelové linky


Tak tenhle štěteček jsem si koupila k linkám. Má krásně modro-fialové štětinky a je zkosený, jak můžete vidět na fotce. Stál mě v Rossmannu 39,90 Kč.
+
Je krásně heboučký.
Je zkosený a proto se s ním skvěle nanáší linky.
Má krásnou barvu.
-
Zdá se mi zbytečně dlouhý.
Essence - rtěnka, odstín 43 Kiss you 


Takhle vypadá na rtech
Tak tuhle rtěnku mám z taky z Rossmannu a vlastně ani nevím proč jsem si ji koupila, ale je vážně dobrá. Stála mě 54,90 Kč.
+
Má krásnou a jemnou vůni.
V tomhle odstínu obsahuje i třpytky.
Připadá mi spíš jako balzám.
Je hodně krémová.
Vydrží dost dlouho
-
Žádné nedostatky jsem neobjevila.
Essence - powder brush
Pořád jsem si nebyla jistá jestli si ho mám nebo nemám koupit. Měla jsem trochu strach, že bude pelichat a nebude vůbec dobrý. Nakonec jsem si ho přece jenom koupila a byl to nejlepší nákup co jsem mohla udělat :D. Stál 79,90 Kč a za tu cenu jsem si nic lepšího prát nemohla.
+
Je straaaašně hebký.
Pudr se s ním dobře nanáší.
Má krásnou barvu a dobře se drží.
-
Žádné nemá.
Essence - Blush brush

Tak tenhle štětec na tvářeknku je steně skvělý jako ten na pudr a stál 74,90 Kč. Nebudu k němu už nic psát.

1 komentář:

  1. Mně osbně ty gelové linky nevyhovojí, ale to je mnou. Jinak souhlasím :D
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat