neděle 8. ledna 2012

Pleťová voda Nivea

Řekla jsem si než psát o ničem tak nepsat vůbec, a proto sem nepřispívala. Psala jsem, že nafotím nějaké líčení, ale není na to vůbec světlo  a abych řekla pravdu já zrovna nějak extra kvalitní foťák nemám. Takže bohužel budete muset vydržet.
Ale dostala jsem nápad udělat recenzi na čistící pleťovou vodu Nivea, kterou jsem dostala k Vánocům.
Já ji používám až po odlíčení. Pleť hezky dočistí.
Abych řekla pravdu mě se od té doby co tuhle vodu používám pleť opravdu výrazně zlepšila.
Krásně voní a nemusíte jí použít nijak moc. Na pleti nedělá žádný takový lesklý efekt (což pleťová voda od Garnieru dělala, tedy aspoň mě). Je na ní napsáno, že je určena pro lesknoucí se i normální pleť.
Nevysušuje a na pleti je příjemná.
Já ji používám každý den ráno i večer a nemůžu si ji vynachválit.
Upozorňuji vás ale, že tato pleťová voda obsahuje alkohol. Slyšela jsem že to mnozí z vás nedoporučují a nemají to rádi.
Já jí prostě nemám co vytknout.

Žádné komentáře:

Okomentovat