pátek 2. března 2012

Balzám na rty Helle

Tenhle balzám je momentálně v Rossmannu ve slevě za 21 Kč, jinak stojí jen asi o 7 Kč víc.

Na tenhle balzám jsem narazila úplnou náhodou. S kamarádkou jsem navštívila drogerku abych jí asistovala při výběru pudru a když sem se tak procházela tak sem narazila na balzámy a všimla jsem si, že jsou slevněné.



Na první pohled mě tenhle balzám vůbec nezaujal, ale když jsem ho otevřela tak sem slintala nad jeho vůní.

Já jsem si vybrala vůni jahody, ale byl zde i med, který mi neskutečně smrděl a taky jeden bez parfemace.

Myslela jsem si že za dvacku můžu očekávat maximálně jen hezkou vůni, ale to sem se spletla. Rty hooodně hydratuje, je mazlavý a příjemný na rtech.
Prý obsahuje i ochranný faktor 8 a měsíček, ale nevím jestli tomu mám opravdu věřit.

Každopádně je stejně dobrý jako má oblíbená placenta.

Už ho nedám z ruky.

Musela jsem ho koupit i sestře které taky moc vyhovuje a všechny fotky co jsou v tomto článku fotila právě ona.

1 komentář: