sobota 17. března 2012

Kašlíček a rýmečka .... a já z toho umírám

Zdravím milé dámy (a pánové?? kdyby se tu přece jenom nějaký záhadně objevil, o čemž pochybuji)


Tak se stalo to co jsem nechtěla a skolila mě chřipka už ve čtvrtek. A to jsem toho měla tolik naplánovaného. 
Sem fakt hrozná sralbotka (je to vůbec slovo??) a nic nevydržím. 

Poslední dobou se mi zdá, že ztrácím zpětnou vazbu. 

Hodně často se mi zdá, že jsem jediný normální člověk a přitom jsem opravdu padlá na hlavu (čtěte magor!).

Každopádně dnes jsem i přes takovou hroznou nemoc šla nakupovat a koupila jsem si jen pár takových obyčejných triček. Něčím si člověk musí udělat radost ;-)
Brzy vám je vyfotím - jsou na to ideální podmínky a sluníčko svítí :D

Tady je .....moje malá modelka.




Máte taky tolik rádi zpěv Demi? Já miluju Skyscraper

Občas koušu!





Žádné komentáře:

Okomentovat