středa 21. března 2012

Velké a dvojté WÉ se vykecává

Někdy tak strašně moc nesnáším školu. Buď se jenom flákáme a nebo se učitelé snaží z nás sedřít kůži. S některými se dá rozumně domluvit, ale některé neobměkčíte ani sekerou :D


Vím že jsem vám slibovala recenze, ale nějak se k tomu nemůžu dokopat. Já svoje recenze nestřílím jen tak od boku a snažím se aby jste měli dostatek informací a aby měly hlavu a patu. Na to mě ale musí chytit "psací" náladička. 


Nemáte někdo nějakou radu jak na únavu? Kafe nechci chlastat po litrech a pitný režim dodržuju. Jím přiměřeně a přesto se cítím unavená. 


Taky tak milujete spánek? A sny? Jsem strašně ráda když se mi zdá nějaký krásný sen, ale často se mi to nestává.


Tady vám přidávám nějakou blonďatou fotku pro pobavení.




Už se zase vykecávám :D


Máme skvělý školní zápis o řeči, předstávách a fantazii, spánku a emocích. Skvělé ne?



Žádné komentáře:

Okomentovat