sobota 7. dubna 2012

Srovnání řasenek Maybelline - The colossal volum espress and One by one


Aby bylo hned od začátku jasné o co jde: místo samostatné recenze řasenky the colossal volum express (která měla být na přání) jsem se rozhodla pro srovnání. Takže něco jako dvojtá recenze.

Já je obě kupovala v akci v Rossmanu, kde se ve slevě dají sehnat za skvělou cenu (nepamatuji si kolik stála červená ale žlutou jsem kupovala za 150 Kč)

Obě jsou vzhledově stejné, to se mi na nich líbí (vlastně ani nevím proč).


Tak a teď k tomu důležitějšímu.
Řasy obě hezky rozčešou, ale červená vám vždy dá na řasy vetší vrstvu. Ne že by řasy slepila jen je to podobné jako když si dáte 3 vrstvy žluté řasenky. Pro mě je tohle velká výhoda, protože mám ráda výrazné řasy a nemusím trávit 5 minut děláním řas když je s červenou řasenkou mám hotové za dvě minuty.
Co se týče slepování řas, tak pokud umíte s řasenkami hezky pracovat tak se vám to nestane. Pokud však dáte větší vrstvu žluté řasy se slepí a ztratí na objemu. U červené to není tolik znatelné.
Co na nich mám opravdu ráda je to že nedělají žmolky a takové hrudky na řasách. Když se to stane tak to už většinou řasenka vysychá. Mě se to však stalo asi jen jednou.
Pokud jde o objem řas tak pro mě zase vítěz červená. Ne že by to žlutá neuměla ale ta spíše rozčeše a na řasy se už nenabalí tolik řasenky.
Nevím jestli tak voněla i červená, ale žlutá mi svou příjemnou vůní připomíná květiny. Miluju tu vůni.


Doufám že jsem na nic nezanevřela a pokud by vás něco zajímalo tak pište prosím dolů do komentářů.

Ale abych to nakonec shrnula .... podle mě je výhercem One by one (červená). Ale kdo má raději pěkně rozčesané a ne tolik výrazné řasy, tak ať raději šáhne po žluté.

A ještě jedna věc nakonec, která je pro mě největší výhrou na těchto řasenkách. Mám hroznou spotřebu řasenek a než abych si neustále kupovala nové tak jsem si začala kupovat náplně. Spousta řasenek ale tuhletu náplň nepřežila, slepil se jim kartáček a letěly do koše. Tyhle dvě jsou však něco úplně jiného. Můžu je plnit pořád a nic se jim s kartáčkem nestalo a fungují pořád dál.

O náplni do řasenek plánuji psát příště.

Tady už fotky kartáčků.
Colosal volum 
One by one

Doufám že se recenze líbila.

2 komentáře:

  1. Jéé, moc děkuji za to, že si recenzi napsala tak rychle :) (moc se těším na recenzi náplně do řasenek) a jelikož mám radši méně výraznější řasy, tak nad tou žlutou ještě zauvažuju :D.

    OdpovědětVymazat
  2. skvělá recenze,tu řasenku One by One chci už dlouho vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat