neděle 8. dubna 2012

Update

Zdravím.


Dnes tu byly jen přenadstavené články, protože jsem chtěla mít volný den a jen odpočívat. Ještě zítra a už nám to zase začne. Abych pravdu řekla vůbec se netěším protože hned v úterý mě čekají nepříjemné věci. Teď nad tím ale přemýšlet nebudu a du si užít poslední chvíle "svobody" :D

Ale abych se dostala k tomu co jsem chtěla. Čekají tu na vás v brzké době recenze na několik přípravků, které jste viděli v předchozích článcích. Sice vám neprozradím co vás přesně čeká, ale věřte mi, nejsou to jen plané sliby.

No a dál .... rozhodla jsem se také více fotit líčení. Doufám že články s fotkami vás aspoň trochu baví. Sice to nejsou fotky nějaká extra kvality, ale alespoň něco na nich vidět je.


Taky jsem si v poslední době všimla závisti ostatních. Moc mě těší že tady mi přispíváte krásnými a milými komentáři ze kterých mám opravdovou radost. Naopak na mém starém blogu na kterém už dlouho nejsem se začaly objevovat nelichotivé komentáře až jsem začala přemýšlet že bych ho úplně zrušila, ale je mi líto práce které jsem do toho vložila. Tento blog byl určen spíše pro dospívající dívky a ne pro žádné dvacítky které to kritizují a mrzí mě že i když se pod komentář dotyčný/ná podepíše nezanechá odkaz na svoje dílo které vytvořili.
A proto se ptám co byste dělali? Zrušili byste blog na kterém vám dlouhou dobu záleželo a věnovali jste mu svůj čas a nebo byste ho nechali ať si žije tzv. svůj život? 
(Pokud někdo odpoví na tuto otázku tak mu moc děkuji)

Nemluvte špatně o nikom koho znáte jen fotek

Žádné komentáře:

Okomentovat