neděle 23. září 2012

Miss sporty - Lesky

Dobré dopoledne, 

dnes jen tak krátce. Připravila jsem si pro vás minirecenzi na lesky od miss sporty.


Zrovna na ně měli slevu v DM a vlastně ani nevím proč jsem si je koupila, protože lesky už skoro nenosím. 
Jeden byl za 30 a tak jsem si vzala rovnou dva, ale s očekáváním, že je stejně nepoužiju. 

Výdrž mě ale velmi překvapila. Vydržely celé dopoledne už od 7 hodiny. Ale musím říct že jsou lepivé, to jsou snad všechny lesky.

Voní moc hezky tak nějak žvýkačkovo-jahodově.

Vlastním odstíny 303 miami street a 302 my limo please.


Pokusím se vám tyhle odstíny trochu popsat

303

Je to světle růžový lesk a mini-pidi třpytkami, někdo by řekl se shimmerem. 


302

V obalu vypadá tmavě růžový, ale na rtech je skoro průhledný. Mám ho moc ráda, protože dodá rtům jen takovou zdravou barvu. Je úplně bez třpytek.


Tak snad se vám recenze líbí.

Připomínky a nápady prosím pište do komentářů, budu moc ráda když se se mnou o váš názor podělíte.


Hezký zbytek dne!

Žádné komentáře:

Okomentovat