sobota 6. října 2012

I love Zoeva brushes

Zdravím,

před nedávnem jsem si u Zoevy (www.zoeva.cz) objednala štětce. Některé jsem si schovala a nechám si je až na Vánoce. Samozřejmě vám je také ukážu, ale teď jsem si nechala tyhle dva chlupáčky miláčky. Něco vám o nich povím.


Omlouvám se, ale protože štětce používám každý den tak sem je nestihla vyprat. No  prostě nejsou úplně nejčistší .

120 kabuki brush


Tento štětec stál 285 Kč a patřil mezi ty dražší. Musím ale říct že se mi vyplatilo ho koupit, protože tak jemný štětec jsem ještě neměla.
Já ho používám na pudr a to jak na sypký tak kompaktní. Nabírá správné množství ani moc ani málo. Myslím že mi vypadly dvě štětinky a to těsně po tom co jsem ho vybalila. Jinak je perfektně hustý.
Jediné co mi opravdu vadí je to, že se olupuje nápis který je na rukojeti. To ale nějak přežiju.


115 stippling kabuki brush

Znovu se omlouvám, ale je špinyvý protože jsem ho ráno používala, jinak je bílý a černý.

Tento štětec mě stál 180 Kč. Je to tzv. duo fibre brush neboli má jedny štětinky dlouhé a druhé kratší.
Je také dost hustý a nanášet s ním make up je jedna radost. Nanese perfektní vrsvičku, krásně rozetře a dělá moc pěkný efekt. Občas ho použiju i na pudr, tvářenku, bronzer, ale to jen když spěchám. Pak ho samozřejmě vyperu.
Z něj po vybalení vypadlo asi tak 5 štětinek, ale dále už nic.
U něj se mi také odloupal nápis na rukojeti, protože ho používám každý den.

Pokud hledáte kvalitní štětce za fajn cenu tak se určitě podívejte na stránky Zoevy. Je to ruční práce a vlas je z taklonu, jak se samozřejmě můžete dočíst i na jejich stránkách.

Tohle není žádná reklama a nedostala jsem za to zaplaceno. Jsem jenom naprosto spokojená s těmito štětci a myslím že se vyrovnají dražším štětcům.

S objednávkou od Zoevy jsem velmi spokojená a vše přišlo v pořádku, krásně zabalené a neporušené.


Žádné komentáře:

Okomentovat