středa 3. října 2012

Rozhořčení?!

Zdravím, 


dnes mě opravdu naštvaly poměry na omlazeni.cz. Když jsem přidala komentář k nějaké diskuzi o color tattoo a přidala jsem odkaz na recenzi na svém blogu, tak mi asi po pěti minutách přišel vzkaz, že můj příspěvek mažou. Proč jako?? Poslali mi něco v tom smyslu, že jsem omlazení využila ke komerčním účelům nebo jako reklamu. Přitom spousta žen tam přidává denně odkazy na své i cizí blogy.

To samé se mi stalo u diskuze o NYC bázi. Opravdu to nechápu a štve mě to. Myslím, že s omlazením jsem skončila, protože pokud ostatní mohou přidávat odkazy na svoje blogy a ještě se s tím chlubí a já nemůžu?! Nevím jestli je někdo komu se to taky stalo a pokud ano doufám že se k tomu vyjádříte. Rozhodně jsem nedělala žádnou reklamu jen jsem odkázala na recenzi a ani jsem k tomu nenapsala že je to můj blog.

Tak kde je potom POŘÁDEK??

Žádné komentáře:

Okomentovat