neděle 7. října 2012

Zpětná vazba

Dobrý večer,

vím, že takovýto typ článku mezi čtenáři asi není zrovna nejoblíbenější, ale přesto ho musím anebo chci napsat.

Vím že návštěvnost na blogu je celkem slušná, samozřejmě to není 200 čtenářů za den, ale trochu mě tíží to že nikdo nekomentuje články a tak nevím jestli se vám líbí. Mám z toho dojem že jsou pro vás neužitečné a nic vám nedávají, prostě bez přínosu pro vás.


A tak vás prosím o zpětnou vazbu. Učitel od studentů také žádá zpětnou vazbu, ale zároveň na nich vidí jak se jim výuka zamlouvá. Já to mám ztížené, nevidím vaše výrazy u vašich počítačů a jestli články čtete se zaujetím.


Proto bych byla ráda aspoň za nějakou odezvu, dobrou nebo špatnou, jsem ráda když se vyjádříte jestli se vám něco líbí a sem ráda i když napíšete co se vám nelíbí. Je třeba něco změnit? Víc toho či onoho?


Předem vám děkuji a budu ráda za odezvy.

Žádné komentáře:

Okomentovat