středa 2. ledna 2013

Co jsme dostali na Vánoce / What we´ve got for Christmas

Protože mě tyhle články baví na jiných blozích, tak sem se rozhodla taky jeden udělat. Sice je to trochu později, ale to snad nebude vadit. Letos se zapojila i moje sestra a nafotila i své dárky.

Tímto článkem se nechci nijak chlubit. Všechny dárky až na štětce a některé knížky jsem dostala a nevím kde jsou koupeny ani kolik stály. Ale když vás něco bude zajímat pokusím se to zjistit.
Pokud byste měli zájem o nějakou recenzi na některý výrobek, stačí když mi napíšete dole do komentářů a já vám velmi ráda vyhovím.



Letos je toho hodně .... to sem musela být moc hodná.
Dostala jsem super měkoučké povlečení z mikrovlákna které je jako plyš. 
Dále polštářek, tempery, zvýrazňovače, ptáčky a plyšové pouzdro.
Dalším dárkem je fotka od mé sestry.
Zlatý svetr s flitry.
Knížky Divergence a Rezistence.
Delirium
Tři knihy v jedné .... má skoro 800 stran.

Věcičky na vlasy .... šampon a kondicionér s kofeinem od Balea, další s avokádem od Timotei a můj oblíbený kokosový balzám (miluju kokosovou vůni)

Odličovací ubrousky z Lidlu, které jsou naprosto perfektní, tělový krém, jak jinak než kokosový. Dva deodoranty playboy a sprchový gel.




Sada bambusových štětců od Zoeva a jeden Petit stippling a jeden flat kabuki. Recenzi určitě čekejte, zatím je chci ještě pořádně prozkoušet.

Laky z limitky essence

Nádherně růžovoučké poudro na rtěnku a nejlepší pečující balzámek.

Vevnitř je i malé zrcátko.

Krásné náramky ....zlatý, stříbrný a černý

Náramek a naušnice.


Další náušnice .... bílé, světle růžové a fialové

Prstýnek hodinky ..... boží dárek.

Krásné peříčko na krk.

Nejlepší skřipec!



Tablet od Prestigio je jeden z našich velkých dárků. Je to dárek spíš pro mě. Potom jsme dostali DVD přehrávač a SodaStream. 

A teď už sestřiny dárky


Strašně si přála box knížek které budu číst i já. HP mám ráda a baví mě. 

Stejně jako já dostala pouzdro na rtěnku a placentu. Dále Playboy deodorant, pleťovou vodu, šampon, vanilkovou mini vůni, odličovací mléko.

Tenhle dárek je úžasný. Encyklopedie máme obě rády.

Stejně tak tahle encyklopedie, která je plná zajímavých věcí.

Tyhle knihy má sestra ráda.

Společně i s mamkou hrajeme Sims 2 a 3 a tak jsme dostali nějaké dodatky.

Dál stejně jako já dostala plyšové pouzdro, LPS zvířátka a prase které sebou divoce "kolíbá" nebo jak to nazvat, směje se a chrochtá.

Stejně jako já dostala i hodinkový prstýnek.

Sponka do vlasů

Nádherné sovičkové náušnice i s řetízkem.

Dlouhý řetízek, který sestra pojmenovala "Srdce oceánu" :)

Polštářek za krk a povlečení, stejné jako já z mikrovlákna.

Měkoučký plyšový župánek.

Dál taky kalhoty a gumičky, které vám nefotila.

Omluvte, že některé fotky nejsou úplně ostré, ale foťák chvílemi nespolupracoval nebo neumíme fotit.

Žádné komentáře:

Okomentovat