neděle 17. února 2013

Už zítra ...

Zdravím,

dnes se potřebuju trochu vypovídat. Skončily prázdniny a zítra mě čeká horor. Písemka č. 1, poté mega písemka č. 2, kino, zkoušení a pak to nejhorší a to prezentace. Bože jak já se na to netěším.
Čekají vás prázdniny a nebo je už máte za sebou stejně jako já?

Už jsem v polovině trilogie Hunger Games a nemůžu se dočkat až ji dočtu. Těším se i na film, na který se snad kouknu v nejbližší době. Nejdřív ale plánuju dočíst knihu.
Tohle vás snad pobaví stejně jako mě.

2 komentáře:

  1. It's really inspiring blog! Love at the first sight <3

    Wanna follow each other with GFC? Please let me know :)

    sausanhanifah.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Hunger games super. Hlavně tedy první díl. A film taky:)

    Bublinka

    OdpovědětVymazat