čtvrtek 28. března 2013

Záchrana vlasů

Zdravím!

Poslední dobou mám dost vysušené konečky a tak jsem musela sáhnout po něčem co mi je dá trochu do kupy. Největší zásluhu na tom mají asi silikony které jsou ve výrobcích obsažené. Zároveň produkty slibují oleje, které by měly vlasy vyživit.

A tady už je moje dvojka záchranářů.

Syoss beauty elixir absolute oil
Krásně voní, vlasy hezky uhladí a jsou po něm lesklejší, hebčí a poddajnější. Používám víc jak půl roku a pořád ho mám spoustu. Pumpičkou sice nejde nijak moc korigovat množství, ale jedna pumpička je většinou akorát. Nepoužívám ho každý den, ale tak 2-3x za týden. Můžete ho dát jak na mokré vlasy po umytí, tak na suché čisté vlasy a nebo před mytím.
Jako bonus tohle nádherně voní a lehká vůně ve vlasech zůstane delší dobu.




Kliss Kur ultimate repair
Vždycky když mám vlasy vysušené tak mi tahle maska pomůže. Stačí ji dát 2x po sobě a už vidíte výsledky. Vlasy méně roztřepené, lesklé a hebké. Prý stačí nechat na vlasech 1 minutu, ale já ji nechávám působit trochu déle. Jsem s ní opravdu spokojená, ale nevoní tak hezky jako olej od Syoss.


1 komentář:

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat