pátek 10. května 2013

Ryor - dvoufázová odličovací emulze

Na tenhle odličovač jsem četla spoustu kladných recenzí. Musím říct že jsem si ho opravdu zamilovala. Nevím přesně kolik stojí ale nejspíše kolem 120 Kč, můžete ho sehnat i levněji když je ve slevě. Koupila jsem ho v Rosmmannu a myslím že v jiném obchodě ho neseženete.

Ocenila bych kdyby byl ve větší lahvičce. Zdá se mi, že rychle mizí. Odličuje jako ďábel. Lepší odličovač očí  jsem zatím nesehnala a nebo nevyzkoušela. Odlíčí perfektně i voděodolnou řasenku bez toho aby jste si vyrvali polovinu řas a rozedřeli oko. Zkoušela jsem ho i na pleť, ale na to je moc mastný. Kolem očí mi to však nevadí. Suchá pleť si ale bude chrochtat. Už ho dodělávám a určitě si půjdu koupit nový.


+ Odličuje krásně i voděodovný make up
+ Neštípe
+ Vhodný na suchou pleť, na mastnou bych ho používala spíše jen na oči
+ Dobře se promíchává
- Pro mě je mínusem malá lahvička

Žádné komentáře:

Okomentovat