pondělí 1. července 2013

Narozeninové

Ještě než začnu povídat o svých nákupech, tak bych vám chtěla popřát krásné prázdniny, popřípadě dovolenou.
Před nedávnem jsem měla narozeniny a tak jsem dostala nějaké dárky a nějaké jsem si koupila sama. Ke každé věci se vám budu snažit něco málo říct.

Garnier Moisture Match jsem chtěla vyzkoušet, i když jsem na něj nečetla pochvalné recenze. Musím říct, že já jsem s ním spokojená, ale více v samostatném článku.
Odlakovač Lillien, byl nákup spíš z nouze, protože mi došel. Tenhle tak strašně nesmrdí a svou práci dělá dobře.
Nějaké řasenky od Astoru jsem chtěla už dlouho zkusit a ejhle, jedna šikovná kamarádka mi dala rovnou dvě. Abych řekla pravdu, čekala jsem od nich trochu víc. Něco jako páni, skoro jako umělé řasy.
Color tattoo je u mě posedlost. Sestra věděla, které mi ve sbírce ještě chybí a tak mi je nakoupila, sem z nich nadšená.
Laky od Gabriella Salvete z limitky jsem pvodně zkoušet vůbec nechtěla, ale když jsem je dostala, sedla sem si z nich na zadek. Nic tak úžasného jsem ještě na nehtech neměla.
Bižu, to je moje a tak jsem podlehla a koupila si tyhle krásky.
A tady už je ten nejlepší dárek, z toho jsem naprosto nadšená a nic se mu nevyrovná. No není to krasavec?
A poslední dárek, něco na mls. To je nejlepší čokoláda na světě!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat