čtvrtek 15. srpna 2013

Recenze - Maybelline Color tattoo aneb Víc color tattoo, prosím

Když jsem uviděla tyhle krásky v drogérii, tak jsem je tam nemohla nechat. Moje sbírka se tak rozrostla o tři odstíny, které jsem svědomitě zkoušela a teď pro vás mám recenzi.


 65 - Pink gold
Nevidím na něm nic gold, ale je skvělý. Má krásnou texturu jako máslo a jako by se rozpouštěl pod prsty. Obsahuje maličké stříbrné třpytky. 
50 - Eternal silver
Tenhle není tak máslovitý a jsou to spíš třpytky, ale to mu na kráse ani trochu neubírá.
87 - Mauve crush
Tenhle je podobný texturou tomu růžovému, ale barva se těžko popisuje. Je to směs fialové, modré, zelené a stříbrné. Nejúžasnější barva kterou mohli vyrobit. Trochu horší je ale nanášení stínu. Prostě nemůžu dosáhnout takové vrstvičky kterou bych chtěla a když přidávám tak stín spíš z víčka mizí než aby přibýval.


Mám tyhle stíny strašně ráda, ale celý den mi bohužel nedrží. Musím si pořádně zapudrovat víčko než je nanesu, ale pak už nemají žádný problém.

A jako bonus, tady vidíte moji dosavadní sbírku. 

1 komentář:

  1. Páni! Tak takovou sbírku ti opravdu závidím:-D Já mám doma odstínek Silver a nemohu si jej vynachválit. Musím se krotit, abych si v drogérii všechny dosavadní odstíny neodnesla domů:-D.
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat