čtvrtek 17. července 2014

Romantické růžové líčení s paletkou W7 IN THE NUDE

 Je tu další líčení u kterého jsem využila druhou novou paletku a to W7 In the nude. Obsahuje především růžové a hnědé odstíny, které dávají líčení romantický nádech.
Tady jsou už označené stíny, které jsem pro líčení použila. 
Stín s názvem Latte jsem použila přes celé víčko až po obočí jako základ stínů. Boužel pigmentace tohoto stínu není tak velká a tak na fotce nevynikne. Stín Angel jsem použila do vnitřního koutku. Copper Pot zaujímá první polovinu horního pohyblivého víčka.
Stín Alice jsem dala do ohybu oka a stáhla jsem ho i pod oko. Tokyo do vnějšího koutku do V-éčka. Protože se mi zdálo líčení trochu mdlé a světlé tak jsem ho ještě ztmavila stínem s názvem Fashionista, který jsem použila opravdu jen do vnějšího koutku a trochu jsem ho aplikovala i pod oko těsně pod řasy.




Snad se vám líčení líbilo a můžete mi dolů do komentářů napsat, jaké líčení byste chtěli vidět příště.
Pozn. Fotky jsou jen ořezané a lehce zaostřené aby líčení lépe vyniklo a bylo lépe viditelné.

Žádné komentáře:

Okomentovat