úterý 5. srpna 2014

Recenze - Catrice Photo finish 18h liquid foundation

Je úterý a dnes je tu pro vás jak jinak než recenze. 
Catrice makeup byla velmi impulzivní koupě přes internet. Netušila jsem jestli mi bude sedět odstín a už vůbec jsem nečetla žádné recenze, takže jsem netušila do čeho jdu. Docházely mi všechny moje makeupy a tak jsem nějaký rychle potřebovala.
Jestli se o něm chcete dozvědět víc, čtěte dál.

Musím říct, že odstínem jsem se přesně trefila. V té době, kdy jsem ho kupovala jsem ještě nebyla vůbec opálená a tak mi vyhovoval, ale předpokládám, že to nebude nic pro Sněhurky s bledou pletí. Já totiž ani v zimě nejsem nějak zvlášť světlá a tak mi výběr makeupů nedělá problém.

Já mám odstín 010 sand beige a zdá se mi, že není ani moc žlutý ale ani moc růžový.
Lahvička je skleněná a matná. Působí dost bytelným dojmem a je opravdu moc hezká. Pumpička a vršek je plastový. Pumpičkou se dá moc dobře regulovat množství makeupu, takže zvládnete vymáčknout i úplnou kapičku.

Makeup slibuje svěží a lehkou konzistenci a pigmenty které odráží světlo, sjednotí vaši pleť. Měl by vydržet 18 hodin, neobsahuje oleje a je dermatologicky testovaný. Tak teď to vypadá jako bych mu chtěla dělat reklamu co? Ale ne, musím říct že makeup má příjemnou krémovou konzistenci a netvoří masku. Je lehoučký ale středně krycí. Moje pleť po něm vypadá jako bych měla za sebou 12 hodin spánku, je rozjasněná a jakoby vyhlazená.

Bohužel nevím jestli vydrží 18 hodin, protože tak dlouho makeup netestuji, ale pokud není horko jako v peci a neděláte nějaké extrémní sporty, určitě s vámi dá těch pár hodin v práci nebo ve škole, ale určitě je nutné ho přepudrovat.

Makeupu absolutně nemám co vytknout a myslím si, že je to zatím ten nejlepší makeup který jsem zkusila.

Doporučila bych ho? Ano, rozhodně. Mám mastnou pleť a kupodivu mi tenhle makeup vyhovuje. Tak hezkou pleť jsem ještě s žádným jiným neměla.

Hezký zbytek dne,
Wendy

Žádné komentáře:

Okomentovat