neděle 28. září 2014

Ombre linka

Když mě napadlo, trochu si pohrát s linkami, tak jsem si nemyslela, že to nakonec bude vypadat takhle dobře. Původně jsem fotky ani publikovat nechtěla, ale výsledek se mi nakonec líbil a tak jsem se rozhodla tohle líčení vám ukázat. Není to nic těžkého, jen jemné hnědé stíny a pak přichází ta legrace. Nejdřív začnu kreslit modrou linku a zakončím ji černou. Samozřejmě se dají použít různé barvy. Celý přechod se musí lehce rozetřít aby linky pěkně a plynule přecházely. Snad se vám výsledek líbí.






Použité produkty
TVÁŘ
Rimmel London - Stay Matte Primer (003)
Catrice Cosmetics - Photo Finish 18h liquid foundation (030 Caramel beige)
Catrice Cosmetics - Camouflage Cream (030 Rosy Beige)
NYC - Smooth Skin loose face powder (741A Traslucent)
Astor - Skin Match 4ever Bronzer (002 Brunette)
Milani - Baked Blush (07 Fantastico Mauve)

OČI 
W7 - In The Buff eye colour palette
Essence - Longlasting eye pencil (09 Cool Down)
Maybelline New York - The One by One volum´ express maskara (satin black)
Maybelline New York - Eyestudio Lasting Drama Gal Eyeliner 24H (01 Black)

RTY
Rimmel London - Moisture Renew Lipstick (200 Latino)

Žádné komentáře:

Okomentovat