úterý 16. září 2014

Recenze Dermacol satin make-up base

 Je úterý a jak už si možná někteří všimli, vždy v úterý tu bývá pravidelně recenze na nějaký ten kosmetický produkt. Tentokrát to bude báze od Dermacolu. Na bázi jsem slyšela úžasné ódy ze všech stran. Nebyla jsem si ale jistá jak mi bude vyhovovat a tak jsem chtěla koupit nejdřív mini balení. Báze není zrovna nějak superlevná a tak se mi nechtělo dávat přes tři stovky za plné balení. A myslím, že jsem dobře udělala. 
Báze je v mini tubičce jen 10 ml, je čirá. Na celý obličej vám stačí jenom maličká kapička a proto mi i tahle vystačila na hodně dlouhou dobu.

Vyhlazovací schopnost plní opravdu dobře. Bezprostředně po nanesení báze a poté makeupu pleť působí jako z photoshopu. Pokud tedy nemáte nějaké akné a velké pupínky. Já mám dost široké póry na tvářích u nosu a s nimi si docela dost dobře poradila. Vesele jsem si tedy nalíčila i zbytek obličeje a zapudrovala a vyrazila ven. Když sem se ale po dvou hodinách podívala na sebe do zrcátka, zděsila jsem se. Makeup jsem měla úplně slitý nebo jsem ho neviděla vůbec. Tam kde jsem bázi nedala byl v pořádku, ale na místech kde byla báze vypadal příšerně! Řekla jsem si že to upravím, zapudruji a vydržím to dokud nepřijdu domů. Ale!


Když jsem se chystala po příchodu domů k odlíčení, čekal mě docela šok. Na místech kde jsem si bázi aplikovala mi vyskákaly pupínky. Řekla jsem si, že to třeba bází nebude a druhý den jsem ji zkoušela znovu. Opakovalo se ale úplně to samé jako den před tím. Po tom jsem bázi chvíli přestala používat a pleť se dostala zase relativně do původního stavu. Nemám úplně nádhernou pleť a trpím na pupínky, ale tohle se mi po jiných produktech nestává.

Když jsem po pár týdnech dala bázi zase šanci, zklamala mě znova. Zkoušela jsem jí ještě menší množství, větší množství, víc rozmazat, dát pod ní jiný krém, použít na ni jiný makeup, ale stále to samé. Potom jsem usoudila, že asi nebude chyba v něčem jiném ale v samotné bázi.

Rozhodně tedy není vhodná na mastnou a problematickou pleť a doporučila bych ji spíše na pleť normální nebo suchou. Ucpávala mi póry, tvořily se po ní pupínky, makeup na ní seděl a než aby jeho výdrž prodloužila, spíše ho zkrátila. Jsem opravdu zklamaná a bázi si určitě znovu nekoupím. Trochu mi ještě zbylo, ale pochybuji, že ji ještě použiji.

Snad vás příliš tato recenze neotrávila, ale bohužel, nechci lhát. Báze mi prostě nesedla.

Žádné komentáře:

Okomentovat