pátek 12. září 2014

Tohle už si znova NEkoupím!

Dnes to bude trochu jiný článek než jste zvyklí. Jde totiž o takový malý seznam věcí, které jsem vyzkoušela a znovu bych si je už určitě nekoupila. Byly pro mě velkým zklamáním a podle mě za vaši pozornost prostě nestojí. Jsou tu produkty jak levné i trochu dražší, ale všechny jsou k sehnání v našich drogériích.
Bohužel jsem musela použít fotky z oficiálních stránek nebo odjinud, protože tyhle produkty už nemám. Zdroj je vždy uveden pod obrázkem.
zdroj
Prvním produktem je lipfinity od Max factor. Bohužel nevím cenu, protože jsem tuhle rtěnku dostala dárkem. Je to vlastně taková barva na rty, kterou nanášíte leskovým aplikátorem. Po zaschnutí použijete druhou tyčinku, která v krabičce je a to je balzám. Rtěnka opravdu drží, ale maximálně dvě hodiny, kdy se pak ze rtů začne drolit a do dost nepěkně. Opravit to nejde, protože pak vypadá ještě hůř. Mám pak strašné žmolky na rtech a to není příjemné. To by rtěnka, která je mezi těmi dražšími dělat neměla. Znova už ji určitě nechci.
zdroj
cena 170 Kč
Tahle báze od Dermacolu mi ještě leží v šuplíku, je jí tam sice jen maličko, ale znovu ji už taky nekoupím. Není vhodná na mastnou pleť a problematickou pleť, ucpává póry, makeup na ní sedí, slévá se.
zdroj
Astor tvářenku sice používám, ale to jenom proto, že je mi líto ji vyhodit. Není moc pigmentovaná a strašně tvrdě slisovaná. Určitě za koupi nestojí.
zdroj
Od Astoru toho je tu víc. Na to, že je to dražší značka našich drogérií a sama sem ji považovala za tu lepší, tak řasenky, které jsem měla mě docela zklamaly. Tuhle Big&Beauty Lovely Doll jsem už poslala dál, protože mi tak strašně nevyhovovala. Řasy ani nezahustila ani neprodloužila ani nezvýraznila. Prostě nic, jako bych na řasách neměla vůbec žádnou řasenku.
zdroj
Objemu jsem se nedočkala ani od druhé řasenky od firmy Astor a to objem slibuje na obalu. Řasy zvýraznila jen lehce, ale já potřebuju od řasenky něco víc.
zdroj
cena 90 Kč
Tenhle primer od NYC letěl do koše po pár měsících. Na pleti nedělal nic moc a pak se zkazil. Když jsem ho chtěla použít všimla jsem si že se jeho složky oddělily od sebe. Takže fujky a letěl. Už nikdy víc.
zdroj
cena 105 Kč
Rtěnky od Catrice mám z řady Utimate Colour už dvě. Bohužel mě opravdu zklamaly svou konzistencí, výdrží a vlastně je použiju jen zřídka. Pro další už bohužel nepůjdu.
zdroj
cena 75 Kč
O fixách od Essence jsem slyšela dost chvály a tak jsem si šla jednu koupit, ale už nikdy na fixy nesáhnu a zůstanu radši u svých oblíbených gelových linek. Hrot se hned zlomil a po třech dech už fixa nekreslila vůbec. Skladovala jsem ji hrotem dolů a snažila se jí dát další šance, ale už to nemělo smysl. Fixy od Essence už nikdy nekupuji.

zdroj
cena 110 Kč

O tomhle makeupu jsem už taky psala. Konzistence byla fajn, krémová, byl hezky krycí, měl pěknou barvu. Bohužel se mi po něm ucpávaly póry a tvořily se mi pupínky a tak jsem se ho zbavila. 

Žádné komentáře:

Okomentovat