neděle 12. října 2014

Růžové líčení s modrou linkou / Rose gold makeup with blue liner

Další líčení, pro ty, kteří se nebojí modré a třpytivých stínů. Tohle je trochu umírněnější líčení, ale přece jenom, trochu barevnější. Růžové stíny s kapkou zlaté, jsou moje oblíbené, a když nevím tak použiju na celé víčko a víc neřeším. Tohle byl jeden z tech dnů, kdy jsem opravdu nevěděla co by a dala jsem tuhle růžovou barvičku. Ale přesto se mi to nějak nezdálo, a říkala jsem si, čím bych tomu dodala trochu "šťávy." Pak jsem prostě chňapla modrou tužku a dala ji na spodní linku a bylo vyřešeno. Zbytek obličeje jsem chtěla mít přirozený, tak jen broskvovou tvářenku a nude rtěnku a je hotovo. Snad se vám tohle rychlé a jednoduché líčení líbí.





Použité produkty:

TVÁŘ
Catrice Cosmetics - Photo Finish 18h liquid foundation (010 Sand beige)

Catrice Cosmetics - Photo Finish 18h liquid foundation (030 Caramel beige)
Catrice Cosmetics - Camouflage Cream (030 Rosy Beige)
NYC - Smooth Skin loose face powder (741A Traslucent)
Milani - Baked Blush (08 Corallina)

OČI 
Maybelline New York - Color Tattoo 24HR (65 Ping Gold)
Catrice Cosmetics Liquid Metal Eyeshadow  (020 Gold n´Roses)
Essence - Longlasting eye pencil (17 Tu-tu-tuoquoise)
Maybelline New York - Eyestudio Lasting Drama Gal Eyeliner 24H (01 Black)
Maybelline New York - The One by One volum´ express maskara (satin black)

RTY
Rimmel London - Lasting Finish Lipstick (077 Asia)

Žádné komentáře:

Okomentovat