pátek 28. listopadu 2014

Recenze Sleek i-Divine Vintage Romance paletka

Tak tu máme zase další recenzi, tentokrát jak jinak než na paletku Sleek. Momentálně jsou to nejpoužívanější paletky v mé kosmetické sbírce. Kvalitou zdaleka přesahují všechny ostatní stíny co vlastním. Vlastně celá značka Sleek je mi velmi sympatická a zdá se mi, že přesahuje kvalitou cenu. 
Už jen to že paletky jsou v papírových krabičkách, to u drogérkové kosmetiky často nevidíte a za tu Sleek považován je. Teď to zní jako by mi někdo platil za reklamu, ale věřte, že paletky jsem si koupila sama a píšu jen vlastní zkušenosti. Tak se na to pojďme podívat blíž.
Já vlastním paletku Vintage romance a ještě paletku Original, na kterou recenze byla. Vintege romance je ale trochu víc oblíbená. Vybírala jsem dlouho a dalo mi to strašně moc práce, protože se mi líbily všechny. Nevím ani proč vyhrála právě tato, možná kvůli kombinaci přirozenějších hnědých a potom mých oblíbených fialových odstínů.
Papírová krabička, klasický černý matný obal s lesklým nápisem, velmi hezké a na první pohled docela luxusní balení řekla bych. Balení je bytelné, ostatně jak jsme u Sleeku zvyklí. 


V paletce jsou různé textury stínů, které bych rozdělila do čtyř skupin: matné, matné se třpytkami, saténové a třpytivé. 
Pretty in Paris - třpytivý stín, krásná bílo stříbrná, kterou často používám do vnitřního koutku oka
Meet in Madrid - třpytivý stín, teplejší zlatá
Court in Cannes - třpytivý stín, krásná hnědá barvička, podle mě dost využitelná
Lust in LA - saténový stín, trochu podobný předchozímu hnědému, bezvadný na denní líčení
Romance in Rome - saténový stín, fialovo modrá s krásnými metalickými odlesky
Propose in Prague - matný stín, teplá oranžovo hnědá, ráda s ní ztrácím tmavé líčení nebo používám na neutrální líčení do ohybu oka
A Vow in Venice - saténový stín, méně pigmentovaný, hnědo fialový odstín
Marry in Monte Carlo - třpytivý stín, trochu podobný předchozímu, ale s větším podílem růžové
Honeymoon in Holywood - matný se třpytkami, asi můj nejoblíbenější a velmi pigmentovaný, má krásnou barvu, kterou nebudu popisovat, protože to můžete ocenit jen pohledem
Bliss in Barcelona - saténový stín, fialový s odlesky
Forever in Florence - matný se třpytkami, teplá hnědofialová barva
Love in London- matný se třpytkami, spíš šedý než černý

No nejsou ty jména stínů rozkošné? Je to úžasné, já se v tom úplně vyžívám je číst a koukat se na tu krásu. 
Jak vidíte, pigmentace u většiny stínů je velmi dobrá, ale neříkám že všechny jsou pigmentované stejně. Bohužel jsou i výjimky, ale já se s tím dokážu smířit za to jak je tahle paletka úžasná. 
Výdrž stínů je dobrá, když vezmu v úvahu svoje mastná víčka, s bází nebo color tattoo mi vydrží od rána až do večera. A to už je co říct, když se mi jiné stíny s bází slévají, mizí jejich intenzita nebo se nějak zvláštně rozpijí do sebe. 
Paletku bych klidně koupila znovu. Vybrala bych si ji kvůli jejím krásným barvám a myslím že si určitě v budoucnu objednám i další paletky.


A jaké paletky vlastníte vy? Nebo po jaké toužíte a líbí se vám?

Žádné komentáře:

Okomentovat