čtvrtek 1. ledna 2015

Vánoce a dárky aneb co jsme dostali pod stromeček (2014)

Zdravím vás moji milí!
Nejdřív bych se vám chtěla omluvit za nepřítomnost přes svátky, ale byla jsem opravdu velmi nemocná a tak pro mě byly i svátky trochu jiné. Snad to pochopíte a odpustíte mi to. 
Snad vám to ale vynahradím tímto článkem. Ráda tyhle typy článků čtu na jiných blozích a okukuju co ostatní dostali. Neberu to jako žádné chlubení a vy snad také ne. Jsou to dárky a jsou koupené od ostatních a ani nevím kolik stály. Jsem za všechny dárky moc moc vděčná. Sestřička se rozhodla taky zapojit a ukázat vám co dostala ona, tak snad si koukání užijete. Já vám přeji hodně štěstí a zdraví do nového roku!
 První dárek který vám ukážu jsou knížky. Knihy jsou pro mě tak trochu srdeční záležitost a po těchto jsem toužila více než rok. Když jsem je objevila pod stromkem tak jsem byla opravdu nadšená a už jsem stihla přečíst první díl a zakousla jsem se do druhého. Jsem nadšená a doporučuju jako dárek pro slečny.
 Dalšími dárky je bižuterie, kterou já opravdu můžu. Přívesek z oceli a náušnice v barvě stříbra jsou od kamarádky a náhrdelníky i naušničky jsou od sestřičky, která mi na ne udělala i krabičku s mašlí, což je opravdu roztomilý dárek a je vidět že si dala velkou práci. 
 Letos jsou to opravdu voňavé vánoce, dostala jsem vytoužený parfém od Calvina Kleina Down Town, po kterém jsem také dlouho toužila a pořád ho chodívám očichávat. Další jsou hned dvě toaletní vody od Versace Bright crystal. Je to verze s 90 ml a 30 ml. Prý malá abych měla i s sebou do kabelky. A nakonec moje oblíbená Elite Rio, kterou už mám tak 4.

 Sleek, Sleek, Sleek všude kam se podívám. Ano, dostala jsem opravdu 10 paletek od Sleeku na oči a to mě opravdu dojalo, když jsem rozbalovala už několikátý balíček s paletkami. Brečela jsem jako malá holka dojetím a radostí. Neptejte se kolik to stálo, protože to nevím a ani se po tom pídit nebudu.
 Dalí věci od Sleeku jsou paletky Blush by 3 a jedna paletka Face Form. Jsem teď zásobená jako snad nikdy a kosmetiku snad ani kupovat nebudu a dávám stop stav na dekorativku, protože tohle nemůžu spotřebovat do konce života. 
 S těchto drobností jsem měla taky velkou radost a musím říct že si je opravdu velmi užívám. Dostala jsem roztomilé pyžámko, které jsem už potřebovala, pak houbu na odličování, která je skvělá, ale víc vám o ní určitě řeknu v nějaké recenzi. Dál potom sprchový gel, který voní po mém oblíbeném kokosu, úžasná sluchátka, která jsou už v plném zatížení. A nakonec tílko, které se mi líbilo v letáku a pak jsem ho našla pod stromečkem, překvapení jako blázen a velké nadšení!
Ještě jsem zapomněla vyfotit budík, nebo spíš digitální hodiny se stojánkem, které už jsou v provozu a plně mi slouží.
 Sprcháčů není nikdy dost a tak jsme se setřičkou dostaly tyhle dvě velké flašky. 
 Sestřička je tak trochu blázen do The Sims a tak dostala opravdu dlouho vytoužené hry, které chtěla a myslela si, že je nedostane.
 Drobnosti jako je kosmetika nikdy neurazí, ještě jsme zapomněly vyfotit stíny od Essence. 

 A tady už je všechna kosmetika, kterou dostala sestřička a že toho je. 
 A teď už má dokonce víc laků na nehty než já. Má prostě štědré kamarádky a rodinu, kteří chtějí aby byla krásná.
 Drobnosti jako náušnice u nás jako dárky pořádně frčí a sestra miluje sovičky a tak je dostává při každé příležitosti, už má celou sbírku, která se jí neustále rozrůstá.
 Heboučká šála z HM snad neurazí, moji sestru určitě ne, nosila ji doma omotanou kolem krku další dva dny a odmítala ji sundat. 
 Tetralogie, poutavé čtení o fantasy světě víl a o světě lidí. Určitě doporučuju pro mladší slečny, ale nejsem si jistá jestli jsou ještě k sehnání, šlo o dotisk a  já sehnala první díl už jen ve slovenštině. 
A další čtení pro moji sestřičku, která je do knih zamilovaná stejně jako já a hltá je jako nic. 

_________________________
Tak to je vše, snad se vám článek líbil a třeba se necháte inspirovat na příští Vánoce.
Šťastný nový rok přeje vaše Wendy!

Žádné komentáře:

Okomentovat