čtvrtek 5. února 2015

Recenze Rimmel Stay Matte makeup

Myslím, že recenzi na nějaký makeup jsme tu už dlouho neměli. Když se na trhu objevil tenhle makeup, měla jsem touhu ho vyzkoušet. Vše co hlásí na obalu matte mě zajímá. S mojí mastnou pleťí totiž neustále hledám makeupový zázrak, který ze mě udělá někoho s krásnou pletí, která se neleskne pár minut po zapudrování. Jestli jsem našla se dozvíte, ale musíte číst dál ....
 Rimmel mám na makeupy snad nejradši z toho co drogerie nabízí. Nevyzkoušela jsem od nich nikdy makeup co by byl vyloženě špatný. Spíš jsem měla vždy pozitivní zkušenosti. S tímto makeupem jsem maličko na vážkách.

Ale začnu pěkně po pořádku jak je u mě zvykem a to obalem. Tubička je určitě praktická a hodí se k tomuto makeupu, protože není tekutý, tak nikam samovolně neteče, jako se to stává u jiných tekutých makeupů v tubě. Vzhled je takový průměr, nic moc zvláštního. Pěkný, ale neurazí a nenadchne. Ale nemám co bych vytkla.

Konzistence jak už jsem zmínila není tekutá, ale tužší pěnová. Makeup má specifickou vůni, spíše makeupovou. Není to nic co by mi úplně vonělo, ani smrdělo.
Odstín vlastním 103 True Ivory.Řeknu vám, že nejsem žádná bledule, ale ani nejsem moc tmavá. Tohle není úplně nejsvětlejší, myslím že je to až druhý co se u nás prodává a přesto na mě je v zimě docela světlý. Takže bledulky by si ten svůj mohly s klidem najít.

Krytí je vyšší střední až plné. Z toho důvodu může působit trochu jako maska, ale pokud ho důkladně rozetřete tak to nebude problém. Horší je, že moc nespolupracuje s mými štětci na makeup. Nejlépe se asi roztírá prsty a já ho pak ještě trochu zapracuju štětcem. Bohužel aplikaci makeupu prsty moc nemusím. Při použití štětců jsou vidět tahy, což vypadá hrozně a musíte si na to dávat velký pozor. Plusem je, že opravdu dobře zakryje občasné výkyvy mé pleti, rozumějte akné a nepěkné červené flíčky, které mě už delší dobu trápí.

Po aplikaci je makeup matný, není ani nezbytně nutné ho pudrovat. Já ho občas přepudruju transparentním pudrem. Matný na mě makeup vydrží mnohem déle než ostatní makeupy. Takových 5 hodin bez akutního pudrovaní určitě dá.
Problém s ním mám v zimě, kdy mám pleť sice pořád mastnou, ale zvýrazní mi suchá místa. Takže pokud vím že není moje pleť v super kondici, tak radši sahám po jiném. Pokud pod něj dám pořádně hydratační krém a třeba ještě bázi, nebývá to už tak velký problém. V létě suchá místa na pleti nemám, takže můžu tento makeup v klidu a bez potíží používat.

Určitě bych si makeup koupila znovu, protože jsem ani nečekala, že by mi mohl na tak dlouhou dobu pleť zmatnit. Většinou se totiž po hodině až dvou začínám lesknout. Takže pokud máte opravdu mastnou pleť, s klidem si ho kupte.



Zde máte i složení.

Žádné komentáře:

Okomentovat