neděle 8. února 2015

Spotřebované produkty I.

Zdravím moji milí!
     Rozhodla jsem se zařadit na blog trochu jiný článek. Nebude to nijak pravidelný, ale po dlouhé době to bude něco jiného než líčení a recenze. Bohužel jsem neměla moc času a tak podobné náročnější články příliš nebyly. Recenze a líčení jsou přece jen na psaní mnohem jednodušší.
     Proč jsem se tedy rozhodla začít psát "Spotřebované produkty?" Protože spousta produktů mi uniknou aniž bych na ně napsala recenzi a obal letí do koše a vy se vlastně ani nedozvíte, jak jsem s ním byla nebo nebyla spokojená. To je docela škoda, no ne?

     Mám tady toho pro vás docela dost, protože jsem poctivě od nového roku sbírala obaly a teď se můžete mrknout co stojí za to koupit si znovu a co už ne.

     Prvními produkty jsou známé sprchové gely od Dermacolu. Nevím proč najednou přišel takový boom a všichni je mají. Trochu jsem přemýšlela jestli je sem dávat, ale řekla jsem si proč ne. Používám je už dlouho a není to moje první balení. Dokonce už mám koupené další do zásoby. Nejvíce mi voní asi harmonizující verze s vůní belgické čokolády a potom osvěžující s vůní vodního melounu.
     Získává pět hvězdiček z pěti.
Hodnocení: *****

      Dalším produktem je maska na vlasy značky Shauma. Tady přichází velké zklamání. Maska je určena pro namáhavé a lámavé vlasy. První bych asi začala vůní, která je nechutně chemická po kokosu, ale to bych asi přežila, kdyby s mými vlasy aspoň něco udělala. Ale ona byla ještě horší než obyčejný kondicionér. Bohužel se za tu cenu vůbec nevyplatí a kdybych si nedala na vlasy nic, tak možná udělám líp.
     Bohužel maska nedostane ani jednu hvězdičku, protože sem na ní nenašla jediné pozitivum a vypotřebovala jsem ji jen z donucení.
Hodnocení: 0

      Linteo ubrousky jsou určené na dětské zadečky, já s nimi ale sundávám makeup. Nejdřív použiju ubrousek a potom odličuji micelárkou a podobně. Ubrousky neodlíčí všechno, jen takový ten největší nános, ale i tak už mám asi 4 balení a kupuju je pořád znova. Mám doma zásobu dalších dvou. Je jich hodně a jsou levné.
Hodnocení: ****

      Deodoranty od Adidasu jsem si v poslední době hodně oblíbila. Tohohle svěžího s citrusovou vůní mám už druhé balení a koupila jsem si i modrý. Tak moc je mám ráda. Dostává 5 hvězd.
Hodnocení: *****

      Naopak deodorant od značky Nivea si už znovu nekoupím. Ne že by byl špatný, ale mám od nich radši antiperspiranty, které mi vyhovují více. I když tahle tyčinka splňovala vše co má, nemám potřebu si ji znova kupovat.
Hodnocení: ***

      Krémy od značky Blanchette jsou levné a dost příjemné. Měla jsem asi dvě nebo tři balení, ale už je na čase zkusit zase něco nového. Nevidím ale důvod, proč bych se k nim neměla vrátit.
Hodnocení: ****

      Maybelline one by one řasenka je moje stálice. Už mám asi páté balení a další na mě už čeká. Kupuju ji neustále znova, protože mi vyhovuje asi nejvíc. Vyzkoušela jsem hodně řasenek z drogerie, ale žádná mě nepřesvědčila jako tato. I když všechny řasenky od Maybelline jsou skvělé, tahle je asi nejlepší co jsem kdy zkusila. Řasy krásně zahustí, prodlouží a neslepuje.
Hodnocení: *****

      Balea pěna na holení měla hezkou jemnou broskvovou vůni, obsahovala aloe vera a holení s ní šlo zkrátka líp. Nevím jestli si ji koupím znovu, možná se k ní vrátím protože byla příjemná, ale je to jen něco navíc. Pokud chcete nějakou pěnu vyzkoušet, tuto můžu za sebe doporučit. Vydržela mi i docela dlouho.
Hodnocení: ****

Snad se vám dnešní článek líbil.

Žádné komentáře:

Okomentovat