sobota 28. února 2015

Dnešní líčení: Matte burgundy

V poslední době mě docela lákají matné oční stíny a třpytivé rtěnky. Začíná se z toho stávat trochu posedlost a tak je pro mě paletka matných stínů jako stvořená. Burgundy je jedním z mých favoritů. Navíc líčení je opět velmi jednoduché. 
Z paletky od Sleeku jsem použila bílý stín se zajímavým a za vše mluvícím názvem pillow talk, do ohybu oka jsem plácla odstín flash, který není až tak moc vidět, spíš splyne s mojí pletí a jako hlavního aktéra tu máme odstín maple, který je opravdu jedinečný. Krásnější odstín burgundy jsem ještě neviděla. 
Co ale určitě stojí za zmínku je rtěnka od Maybelline. Glactic mauve byla láska na první pohled, ale proč jsem si ji nekoupila hned prostě nepochopím. Když jsem ji poprvé dala na rty, řekla jsem si že tohle je rtěnka jako stvořená pro mě. Některé názory, že shimmer patří jen na starší ženy moc nechápu. Mě se shimmer v některých rtěnkách líbí, i když ne u všech odstínů to vypadá dobře. Chápu, že to není každého šálek kávy, ale odsuzovat to takovým způsobem .....
Škoda jen, že na fotkách se neukáže v plné kráse, ale až kolem ní v drogerii půjdete, určitě se na ni koukněte. 






POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁŘ
Rimmel London - Stay Matte liquid mousse foundation (103 True Ivory)
Rimmel London - Stay Matte Primer (003)
Catrice Cosmetics - Camouflage Cream (010 Ivory)
Catrice Cosmetics - Camouflage Cream (030 Rosy Beige)
NYC - Smooth Skin loose face powder (741A Traslucent)
Astor - Skin Match 4ever Bronzer (002 Brunette)
Sleek - Blush by 3 (364 Sugar) Muscovado
OČI
Maybelline New York - Color Tattoo 24HR (35 On and on Bronze)
Sleek MakeUP -  i-Divine mineral based eye shadow palette (731 Ultra Mattes V2 Darks)
Rimmel London - Scandaleyes gel eyeliner (001 black/noir)
Maybelline New York - The One by One volum´ express maskara (satin black)

RTY
Essence - Lipliner (07 Cute Pink)

Maybelline - Color Senssational (240 Galactic Mauve)

Žádné komentáře:

Okomentovat