středa 18. února 2015

Recenze W7 In The Nude paletka

Nedávno jsem vám psala o paletce, která je sestra této In the Nude. Recenze bude maličko podobná, ale snad vám to nebude vadit. Tuhle jsem si objednávala spíš ze zvědavosti, jak mi budou slušet různé odstíny růžové. Snažila jsem se s ní trochu sžít, ale bohužel mi to nějak nejde. Nestala se mou oblíbenkyní a není to jen kvůli odstínům. 
Obal, je určitě hezký, sice s drobnými nedostatky, ale růžové zlato mám ráda. Je zde opravdu výrazně znát inspirace paletkou Naked 3. Srovnání ale nemám, takže vám nemůžu říct jak moc se nechali inspirovat a porovnat vám například odstíny. Ale kvůli tomu jsem si paletku nekupovala. Součástí byl aplikátor, z jedné strany latexový a z druhé štěteček, který u mě využití nenašel. 
Stíny jsou pojmenované a na zadní straně mají jména i odstíny. Pojďme na obsah, stíny jsou většinou s podtóny do růžova, což mě úplně moc nesedí. Ale i tak paletku doážu dost využít, problém je v něčem jiném. A to v tom, že když dám ráno stíny na oči za pár hodin vypadají jako kdybych dala přes celé víčko jeden stín. Bohužel to mi dost vadí a u této paletky je to mnohem znatelnější než u předchozí In the Buff. 
Pigmentace zvlášť u matných stínů je podprůměrná, myslím že i matný stín se dá udělat pigmentovanější. Tyto vám jen na víčku udělají slabý nádech něčeho čemu se dá říct barva. Matné stíny i dost práší i když se jich jen lehce dotknu štětcem. Bohužel celkově mi paletka přijde hůř pigmentovanější než její sestřička In the Buff. 
Tuto paletku bych si znovu asi nekoupila a možná ji i někomu věnuji. Uvidíme, každopádně pokud vám nevadí slabá pigmentace a líbí se vám odstíny tak do ní běžte, ale za mě ne. 
Omlouvám se za negativněji laděnou recenzi, ale nebudu něco chválit, když mi to nevyhovuje. Neříkám že je to nejhorší věc co jsem použila, ale nestane se ani nejoblíbenější. 







1 komentář: