sobota 30. března 2013

Maybelline - Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24H

Zdravím!

V březnových oblíbených produktech, jsem vám slíbila recenzi na gelové linky od Maybelline. Cenu si už bohužel nepamatuji, protože jsem je koupila v akci s řasenkou.



 Linky jsou zabaleny v papírové krabičce a je k nim i malý štěteček. Je opravdu maličký, tak se vejde do kosmetické taštičky a můžete ho vzít kamkoliv s sebou. Štětiny jsou na mě docela dost tuhé. Nepelichá a je dost hustý, ale i dost široký. Já mám radši na linky můj štětec od Essence.
 Linky mají takovou gelovo-krémovou konzistenci. Jsou dobře roztíratelné a takové mazlavé. Aplikace je prostě jedna radost. Zatím co je používám jsou konzistencí stále stejné a nevyschly. Snad jim to vydrží dlouho.
Pigmentace je taky velmi dobrá. Jsou černé jak uhel.
 Výdrž musím taky vychválit. Vydrží mi od rána kdy je nalíčím v 6 až do 8 do večera.
 Balení je velmi hezké. Matné sklo a hliníkový vršek.
Tady je linka namalovaná za použití přiloženého štětce.
Jak vidíte tak vypadá dost tlustá. 
Linky bych si klidně koupila znovu, ale štěteček mě až zas nějak nenadchnul. Linka je s ním tlustší.

Žádné komentáře:

Okomentovat