pátek 29. března 2013

Oblíbené Produkty za Březen

Zdravím!

Na spoustě blogů jsou články tohoto typu a mě se vždy líbí. Snad vás neznechutí, že jsem se tedy přidala a nafotila taky své oblíbené produkty. Týká se to jen dekorativní kosmetiky, příště snad bude něco i z té pečující.

Catrice - Prime and Fine Smoothing Refiner (jinak řečeno prostě báze pod makeup)
Tahle báze je prý dvojník té od Lorealu. Bohužel to vám nepovím. Tu od Loreal jsem nezkoušela a asi ji zkoušet ani nebudu, zdá se mi drahá. Myslím že tahle udělá dobrou službu a vyhladí pleť. Podrobnější recenze bude nejspíš brzy, uvidíme.

Rimmel - Wake Me Up
Tento make up používám celou zimu. Pleť rozjasní, zakryje nedostatky, zdá se že i hydratuje. Já jsem s ním nadmíru spokojená. Pokud hledáte dobrý makeup tak se jděte podívat ke stojanu Rimmel a trochu to tam omrkněte!


NYC - Smooth Skin Loose Face Powder
O tomhle pudru už jste také určitě slyšeli. Spouta blogerek ho vychvaluje do nebe a přirovnává k MAC. Já ho mám v sypké verzi a musím říct, že je lepší než ten od Rimmel Stay Matte. Pleť po něm dlouho vydrží matná a makeup zafixovaný. 

Dermacol - Duo Tvářenka č.4
Já používám spíš jako bronzer a rozjasňovač. Krásně voní a dobře se nanáší. Recenzi určitě plánuju.


Maybelline - One By One Volum Express Satin Black 
Ukazovala jsem vám ji i s linkami v nákupech. Je úplně stejná jako obyčejná One By One akorát se hůř odličuje. Ale já tvrdím, že Maybelline ma nejlepší řasenky a tahle se řadí mezi jedničky.

Maybelline - Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24H
Naprosto úžasné krémovo-gelové linky. Recenze se chystá, ale nevím kdy bude. Nakupilo se mi tu víc věcí, o kterých chci napsat. Ale tyhle linky jsou naprosto úžasné!

Catrice - Ultimate Colour 
Ne že by tahle rtěnka byla nějaké terno, ale má nádhernou růžovou svítivou barvu. Catrice má vůbec skvělý výběr barev a těším se až zase pro nějakou skočím.


1 komentář:

  1. Já osobně si myslím, že bys měla ve článcích o oblíbených produktech pokračovat...

    OdpovědětVymazat