pondělí 7. července 2014

Revenze - Rtěnka Milani 20 Uptown mauve

Dnes jsme si pro vás připravily recenzi na rtěnku od Milani.


Wendy eM
Už před nějakou dobou jsem udělala poměrně vekou objednávku na eshopu značky Milani KLIK.
Objednávala jsem si hlavně tvářenky, které vám také ukážu, ale přihodila jsem k nim jednu rtěnku. Takový odstín doma ještě nemám a tak jsem neváhala. 

Vezmu to pěkně popořádku a začnu obalem. Upřímně nevím na co si všichni stěžují. Poslední dobou jsem na zlatou a tak se mi dost líbí. Ano, obal není celý kovový, ale nějaké to tahání po kabelce jistě zvládne. Výhodou je viditelný odstín zespoda rtěnky a velký nápis. 
Rtěnka má obsah 3,97 g a je vyrobena v USA. 
Podle mě rtěnka hezky jemně a svěže voní, ale je pravda že na vůně nejsem moc náročná. Na rtech ji ale necítím. 
Barva se ve rtěnce tváří spíše jako tmavá fialová, ale po aplikaci na rty má spíš tmavě růžovou barvu s kapkou fialové. Je bez třpytek a perletě. Pigmentovaná je opravdu neskutečně. Kam se hrabou drogérkové rtěnky. 
Aplikace je velmi dobrá, ale u tohoto odstínu si musíte dávat pozor na přesnost. Je hezky krémová, ale ne příliš. Radím vám abyste ji aplikovaly na hebké rty bez popraskání, jinak rozpraskané rtíky zvýrazní. 
Výdrž je ale takový průměr řekla bych. 3 hodiny bez jídla, pokud jíte a pijete tak ani to ne. Ale plusem je určitě to, že se ze rtů ztrácí spíš postupně a zanechává takový "stain," víte co myslím. 
Někdy ji jen lehce poťupu na rty a mám krásnou barvu a ani není poznat že je to rtěnka. 
Doporučila bych ji? Ano, i když má své mínusy koupila bych si ji klidně znovu. Nevím jak jsou na tom jiné barvy, ale já jsem s touhle svojí spokojená. Myslím, že  je to barva využitelná kdykoliv, ať je léto, podzim nebo zima.


 Martha
Co se obalu týče, souhlasím s Wendy. Je velmi hezký a bez zbytečných ozdob, ale přitom pevný a elegantní.
Rtěnka sama o sobě vypadá tmavě fialová, ale při různém světle má sklony vypadat růžově až lehce načervenale.
Pigmentace je dobrá, není třeba přejíždět po rtech vícekrát, aby byla barva dostatečně sytá.
Velmi se mi líbí její jemná vůně, kterou však nedovedu nijak identifikovat.


Shodly jsme se na tom, že rtěnka bude slušet spíše tmavovláskám s opálenější pletí, ale určitě si ji mohou dovolit i světlovlasé slečny a dámy a to jak na denní líčení tak obzvláště na večer.

Žádné komentáře:

Okomentovat