pondělí 7. července 2014

Nákupy za červen 2014

Zdravíme!
Nakupilo se nám tu pár věcí z nedávných nákupů a my vám je chtěly ukázat.

Jako první náušnice z KIKu za nějakých 25 korun. Barevné a hodí se na léto.
Martha: Když jsem viděla množství barev, které bylo v nabídce, nemohla jsem se rozhodnout. Nakonec jsem si vybrala hned dva páry náušnic, protože se mi hodí ke spoustě věcem. Podle mě se tyhle peříčka na léto opravdu hodí, obzvlášť v tak zářivých barvách.

 Wendy eM: Já jsem si z Gatu vybrala tenhle prstýnek.Nic podobného zatím nevlastním a podle mě je opravdu zajímavý.
 Wendy eM: Modrou mám opravdu ráda a když jsou to modrá srdíčka tak to beru! Navíc ty roztomilé mašličky. Tyhle jsou také z Gatu.
 Wendy eM: Rose gold neboli růžové zlato poslední dobou letí a u mě taky. Ať už je to žluté nebo růžové zlato, tak mě to vždy upoutá. Dřív jsem milovala stříbrnou, ale moje chutě se změnily a je to jasné. Navíc výrazné náušnice já fakt můžu. Z Gatu, jak jinak.
 Wendy eM: Moje srdce zaplesalo, když uvidělo tuhle nádheru, která hází různé barvy. Podle mě se hodí ke spoustě věcem a prostě .... láska na první pohled. Také z obchodu Gate.
 Martha: Tak tohle byl tedy opravdu dárek na poslední chvíli. Nezbývalo mnoho času, když jsme společně vyrazily na nákupy. Jakmile jsme si všimli těchto náušnic hrozně se nám zalíbily a já jsem je pro Wendy prostě musela koupit.
Wendy eM: Musím souhlasit, jsou božské a můžete je na mě vidět na fotce v záhlaví.
Wendy eM: Potřebovala jsem nějaké pořádné sluneční brýle. Po dlouhém zkoušení jsem ulovila v Gatu tyhle.

Žádné komentáře:

Okomentovat