pátek 11. července 2014

Povídací pátek: oblíbená bižuterie

Napadlo mě udělat takový pohodový článek plný fotek. Chtěla bych vám ukázat jakou bižuterii nejčastěji nosím a je moje nejoblíbenější. 
Přiznávám se, mám spoustu náušnic, řetízků a dalších blbůstek, ale vybrat mezi nimi nejlepší kousky nebylo těžké.

Po tomhle náhrdelníku jsem toužila dlouho, ale nebyla jsem si jistá jestli se mi bude hodit. Nakonec jsem ho dostala na Vánoce a nemůžu se ho nabažit. Nosím ho do školy, na nákup, no prostě kamkoliv. 
Je z HM, ale cenu nevím, byl to dárek.
A protože takový výrazný náhrdelník už vyžaduje střídmější náušnice, nejlepší jsou tyhle perličky. Myslím že jsou z Rossmanna.

 Tenhle dlouhý řetízek je z Kiku a stál pár korun, ale parády s ním udělám opravdu hodně a spousta lidí mi ho chválí.

 Tyhle tři náramky jsou jak jinak než z Kiku. Nenosím je takhle všechny dohromady ale vypadají na ruce opravdu krásně.
 Velké výrazné náušnice je něco jako moje značka. To jsem prostě já. Poslední dobou mám radši zlato než stříbro a tyhle náušnice spojují všechno co se mi líbí.
 O tomhle řetízku tu ještě uslyšíte, nákup jak jinak než z oblíbeného Kiku.
 V sadě jsou k němu i tyhle krásné náušnice.
 A teď přecházíme k dalšímu oblíbenému obchodu, kam ráda chodím na bižu. Je to Gate. Mají tam krásné věci a ještě krásnější ceny. Tenhle prstýnek jste už mohli vidět takže k němu nemám co dodat.
 Tyhle náušnice byly v Gatu trochu dražší, ale taky jste o nich už mohli číst v nákupech.
 Rose gold, ano zlatá zase z Gatu.
 Moji chameleonci, jak jim říkám. Hází krásné odlesky a barvy. Jak jinak než z Gatu.

A to je moji milí vše. Pokud chcete hezkou bižuterii tak navštivte Gate nebo Kik, mají tam skvělé ceny. Dražší věci mají v HM, ale za to jsou kvalitní a vydrží a naděláte s nimi parádu.

Přeji vám hezký zbytek dne.
Wendy

Žádné komentáře:

Okomentovat