pátek 11. července 2014

Černé kouřové líčení s paletkou W7 IN THE BUFF

Mám tu pro vás takové kouřové líčení, na které jsem použila stíny z paletky W7 in the buff. Snad se vám bude líbit.



Tuto paletku mám poměrně novou a tak jsem ji potřebovala vyzkoušet. Líčilo se mi s ní docela dobře, i když některé stíny se nepyšní velkou pigmentací. Linky jsem nepoužila, pouze řasenku. Snad se vám líčení bude líbit.
Zde už je stručný popis toho jak jsem stíny použila:
1. Stín přes celé víčko a na rozmazání přechodu 
2. Stín na pohyblivém horním víčku do 2/3 a do vnitřního koutku oka
3. Stín do ohybu oka, k horním a dolním řasám
4. Stín ve vnějším koutku do V a také na horní i dolní linku u řas


Pokud chcete, nechte mi dole komentář, jaké další líčení byste rádi viděli. 
Pozn. fotky líčení jsou ořezané a bylo je potřeba trochu zaostřit, ale bylo líčení lépe viditelné.

Žádné komentáře:

Okomentovat