neděle 13. července 2014

Nákupy za červenec 2014 (první část)

Sice je teprve polovina července, ale protože jsme víc nakupovaly tak vám článek rozdělím do několika částí. Máme toho opravdu hodně, ale oblečení jsme fotit nechtěly, protože se nám nefotí zrovna dobře. 

První nákup je z Kiku. Chodíme tam rády hlavně na oblečení. Mají tam skvělé ceny a bezvadné velikosti. Tentokrát jsme ale ulovily poklad. Na podobný náhrdelník jsme koukaly v HMku a já ho chtěla, ale cena se nám zdála opravdu vysoká. Pak jsme uviděly tenhle a byla to láska na první pohled.
Wendy: Miluju zlatou a tohle je perfektní náhrdelník na léto.
 K náhrdelníku byly v sade i náušnice, které jsou taky opravdu krásné. Cenu si už přesně nepamatuji, ale do stovky za tuhle parádní sadu. No nekupte to!
Martha: Tyhle náušnice jsem si koupila, protože se mi zdají roztomilé a líbí se mi růžové kamínky v kombinaci se zlatem. Jsou z Gatu a nebyly vůbec drahé, ale přesnou cenu už si bohužel nepamatuji.
 Wendy: V Kiku měli i nějaké nové vůně. Stejnou už jsem měla jen v jiném obalu. Koupily jsme si každá svoji. Mě voní svěže a letně. Pro mě je to bezvadná vůně na léto, i když moc nevydrží a musíte ji vícekrát obnovovat.
Martha: Já v téhle vůni cítím vanilku, která se mi ve vůních opravdu líbí.
 Wendy: Tak tuhle mám já. Přesně jí neumím popsat, ale je taková lehoučká a jemná. Obal se mi zase tak moc nelíbí, ale důležitější je spíš to co je vevnitř. Každá vůně stála v Kiku asi 80 Kč.


Hezký zbytek dne přejí
Wendy a Martha

Žádné komentáře:

Okomentovat