úterý 15. července 2014

Recenze - Tvářenka Sleek Rose Gold 926

Poslední dobou se u mě docela rozjelo nakupování přes internet. Tuhle tvářenku jsem si objednala z eshopu Péti lovelyhair.cz. Objednávala jsem dvě, ale o té druhé později. 

Rose gold je, jak název již napovídá, barva růžového zlata. Ano souhlasím s tím. Z téhle tvářenky jsem trochu rozpačitá. Chvíli ji miluju a pak na ni zase dlouhou dobu nešáhnu.

Balení je maličké a roztomilé. Klasický pro Sleek typický matný obal s lesklým nápisem. Já ho tedy ještě nijak zvlášť nezamazala a to už tvářenku používám docela dlouho.

Tvářenka pro mě není ani tak tvářenkou jako spíš rozjasňovač. Je plná zlatých třpyteček a je spíše do takového broskvového odstínu. Hovoří se o ní jako o dvojčeti tvářenky Nars Orgasm, který je však spíš do růžova.

Co mě překvapilo je to, jak vůbec produkt neubývá. Je pravda že samotného produktu je 8 g, což je opravdu dost za tu cenu ( do 200 Kč).
 Barva na tváři není až tak moc vidět, ale přidávat nemůžu, jinak bych vypadala jako diskokoule.

Co mě dostalo tak je výdrž v horku. Pokud si neustále nesahám na obličej tak mi vydrží třpytky a trochu broskvové barvy na tvářích až do večera.

Jak vidíte barva je opravdu nádherná, na sluníčku se třpytí neskutečně.

 A tady už vidíte pigmentaci po lehkém přejetí. Já vždycky do tvářenky lehce ďobnu štětcem a přetáhnu na obličej a mám hotovo. Žádné složité blendění, krásná rozzářená pleť. Dívat na barvu bych se mohla celý den, opravdu.
Doporučila bych ji? Ano, doporučila. Pokud vám nevadí že na tvářích se tváří spíše jako rozjasňovač a je plná zlatých třpytek, tak si ji kupte. Myslím že tuhle tvářenku budu mít věky a stále bude vypadat jako nedotčená.

Mějte hezký den,
Wendy eM

Žádné komentáře:

Okomentovat