neděle 10. srpna 2014

Co mi na dovolené zachraňovalo život

Dnes pro vás mám takový dá se říct odpočinkový a povídací článek. Snad si z něj i něco zajímavého odnesete. Je to vlastně výčet věcí, které jsem na dovolené nejvíc používala a bez kterých bych se asi neobešla. 

Sudoku jinak moc neluštím, ale na dovolené na pláži se mi opravdu tahle knížka hodila. Taky je na ní vidět jak byla hojně používaná a nechtějte vidět jak vypadá, když ji otevřete. Další věcí kterou miluju jsou knížky a tak je jasné že si s sebou i nějakou sbalím. Knížka Hvězdy nám nepřály je součástí mojí knihovny a třeba o ní ještě něco uslyšíte. Avena, je jedna z těch knih, které mám přelousknuté za jediný den, takže jsem zvolila správně a bez pořádného čtení se moje dovolená prostě neobejde. 
 Moje vlasy za to, že nejsou zničené vděčí těmhle dvěma věcem. Tangle teezer jsem používala převážně na mokré vlasy a po Garnieru Goodbye damage balzámu na vlasy byly jako nové, lesklé a hebké. 

 Nevím, jestli tohle není ta nudná část. O minerální vodě ve spreji od Balei jste už mnozí z vás určitě slyšeli. Je moc dobrá, ale bohužel nemám srovnání a tak vám nemůžu říct, jestli je lepší než ostatní vody ve spreji, ale zase si říkám: Není voda jako voda? Nevím, každopádně na dlouhé cesty autobusem, výlety a nebo jen tak na rychlé osvěžení je skvělá. 
Calcium pantotenát byl můj zachránce po celou dobu dovolené, od začátku až do konce. Odřený nos, propíchnutá noha od ježka, oděrky, to všechno a ještě víc tahle mast zvládne. Není ani drahá a často jsem ji používala i v nemocnici, takže ji mám opravdu ověřenou a odzkoušenou.
 Klasické vůně ve vedrech moc nepoužívám, ale nějaký deodorant je pro mě nutnost. Ráda totiž cítím jak voním, a když je to je všemu taková božská vůně jako je Adidas fizzy energy, tak ji nedám z ruky. Tenhle deodorant byl taky mým stálým společníkem a každodenním zachráncem a pořád je ho tam ještě spousta, snad neubývá nebo co?! Body spreje jsou jak na osvěžení tak na navonění, používala jsem je často i několikrát denně. Škoda jen, že vůně nevydrží dýl a zachvíli ji sotva cítím.
 Biodermu už každý z vás moc dobře zná, ale nevím jestli taky všichni víte jak úžasné opalovací krémy dělá. Musím říct, že nic lepšího neznám. 50+ jsem používala na začátku, když jsem ještě nebyla tolik opálená a hlavně na obličej. Nenechává žádný mastný a ulepený film a krásně se po něm opaluju. Olej photoderm bronz 30 je ale ještě lepší. Nádherně voní, krásně se roztírá a já jsem teď krásně hnědá.
Tyčinka na rty je pro mě taky nezbytnost. Tuhle od Neutrogeny jsem viděla jak v lékárně tak i v drogérii.. Má SPF 20, krásně voní a rty ochrání a hydratuje.

A bez čeho se na dovolené neobejdete vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat