úterý 12. srpna 2014

Recenze štětců Sedona Lace - Vortex sada


Dnes tu bude poměrně rozsáhlá recenze na štětce od značky Sedona Lace. Sada se jmenuje Vortex a je navržená jednou youtuberkou Renelyn Monteloyola. Já jsem po této sadě toužila velmi dlouho a nakonec jsem si je koupila k Vánocům, takže už je používám tak půl roku. Objednávala jsem je na eshopu lovelyhair.cz u Petry, kterou už určitě všichni znáte. 
Sadu mám i s pouzdrem, která přišla zabalená ještě do průhledného černého pytlíčku, který jsem nefotila. Štětců je celkem 13 a jeden z toho je oboustranný. 
Pokud vás recenze a fotky zajímají tak čtěte dál.


Jak už jsem říkala, já mám sadu s pouzdrem na zip. Není to ani tak pouzdro, ale spíše pás, který připnete kolem pasu a můžete vesele líčit. Já se líčení věnuji trochu více a občas líčím i jiné lidi, takže pás využiji. U pásu jde regulovat délka. Ale určitě není k zahození i na nějaké cesty, protože štětců se sem vejde opravdu velké množství. 

Pouzdro je z měkké koženky, která je příjemná na dotek. Má opravdu velké množství kapsiček a na jedné menší, která je využitelná třeba na vizitky je vyražené logo Sedony. Uvnitř kapsiček je takový jemný semiš, takže se nemusíte bát, že se rukojeti štětců odřou nebo poškrábou.
 Kapsičky jsou rozdělené na jednotlivé štětce nebo jsou zde i větší kapsy. Já už pouzdro několikrát dezinfikovala a čistila a jde to celkem dobře.
 V sadě pak dostanete i letáček s popisky jednotlivých štětců (v angličtině). Celá sada je profesionální, jak hlásá nápis na přední straně letáčku. Každý štětec je pojmenovaný a má i své označení:
FB - face brush
EB - eye brush
LB - lip brush
a poté i náležitým číslem.
Všechny štětce na obličej mají i plastový "kryt" aby se štětiny neohýbaly a nelámaly.
Tady už vidíte, jakým způsobem jsou štětce označeny. Logo je vyražené stříbrně a zatím se mi ze žádného štětce nesedřelo. 
Rukojeť je dřevěná a lakovaná matným lakem.
Štětce jsou všechny jemné a nemám žádný velký problém s pelicháním. Z žádným z nich se mi zatím nic nestalo a všechny jsou skvělé. Pokud vás zajímá podrobnější recenze na každý štětec zvlášť tak pokračujte.
 Jumbo Fan FB 01.
Tento štětec je z přírodních štětin, myslím že z kozy. Je velmi hustý, jemný a nepelichá. Jediný problém, který mám se štětci z kozy je ten, že se mi občas nějaká štětina zlomí a upadne.
Já ho nejčastěji používám na zafixování makeupu sypkým pudrem.
 Tulip Contour FB 03
To je můj miláček a používám ho téměř denně.
Je z přírodních kozích chlupů, je měkoučký a jemňoučký, jen stejný problém s lámáním, stejně jako u jiných přírodních štětin od jiné značky. Nestává se to však pořád.
Já ho používám hlavně na tvářenku, někdy na zapudrování korektoru pod očima.
 Dome contour FB 05
Je štětec s kratšími přírodními štětinami. Je krásně hustý jemný. S pelicháním problém nemám.
Používám ho hlavně na konturování a někdy na nanášení rozjasňovače.
 Flat top buffer FB 07
Je ze syntetických štětin. Je přiměřeně hustý, ale ne tak jako například můj Hakuro H51. Nevypadla mi z něj zatím ani jedna štětinka.
Nejraději s ním nanáším tekutější makeupy, které krásně zapracuje do pleti.
 Universal blender EB 09
Takových štětců asi není nikdy dost. Tento je přírodní z kozy a krásně jemný. Když ho srovnám se svými štětci na blendění od Hakura, tak je asi nejméně hustý, ale to mu vůbec nebrání plnit funkci jakou má plnit.
U štětců s bílými štětinami z kozy mám většinou problém vymýt z nich stíny a vždy zůstávají trošku zabarvené, tento štětec je ale pořád stejně bílý. Zajímalo by mě jak je to možné.
 Flat syntetic EB 11
Syntetický plochý štětec, takovýchto štětců mám doma docela dost a tak jsem si říkala že ho asi moc nevyužiji, ale opak je pravdou. Tento je mnohem jemnější a příjemnější a já s ním nanáším hlavně třpytivé stíny, které chci pořádně připlácnout a uhladit na víčku. Skvělý je i na nanášení korektoru na nějaké nedokonalosti pleti a pupínky.
 Syntetic blender EB 13
Tak tohle je další můj miláček. Je krásný, jemný a hustý. Takových štětců bych potřebovala víc. Používám ho hlavně na korektor pod očima ale úžasně s ním rozmažete i stíny na víčku.
 Pointed crease EB 15
Přírodní štětec z kozy, který je taky hojně používaný. Je zastřižený do špičky a tak se s ním krásně dostanu do ohybu oka.
Brouw spoolie duo EB 17
Tak tenhle štětec používám asi nejméně. Obočí si nedokresluji a když tak jen výjimečně. Používám spíš druhou část, na které je klasický kartáček. Je skvělý na rozčesání obočí nebo řas. Štetiny zkoseného štětečku jsou syntetické a dost tvrdé a hodně husté a bohužel pro něj nemám lepší využití, tak ho používám jen když někoho líčím.
Bent liner EB 19
Pokud chcete dělat precizní linky, tenhle štětec je to pravé pro vás. Je syntetický, krásně hustý takže se ohýbá přiměřeně, tak aby linka byla precizní. Používám ho hlavně na ostatní když potřebuji tenkou linku a nebo ocásek, ale často ho užívám i sama na sebe.
Detailed shader EB 21
Tenhle štěteček je opravdu maličký a jako dělaný na detailní práci ve vnitřních koutcích oka a nebo na spodní lince. Nanášení stínu a nebo rozmazání tužky, to zvládnete s tímhle malým chlupáčem raz dva. Štětinky jsou přírodní z poníka a jsou jemné a nepelichají.
Angled detail EB 23
Klasický zkosený štětec na linky nebo dokreslení obočí. Je to nejlepší štětec na linky co mám. Štětiny jsou syntetické, mají perfektní délku a jsou správně husté, co víc si přát.
Capped lip brush LB 25
Syntetický štětec na rty. Řeknete si klasika, není na něm nic moc zvláštního, ale když ho rozpojíte, máte hned cestovní štěteček, který se dá pohodlně zavřít. Můžete na něj nanést trochu rtěnky a štěteček pak hodíte do kabelky, aniž by se vám něco zamazalo. Prostě perfektní.


Doporučila bych je? ANO ANO ANO! Pokud hledáte perfektní kvalitní štětce, za relativně přijatelnou cenu, jděte do nich. Já je používám každý den a jsem maximálně spokojená. Moje štětce od Zoevy (bamboo sada) jsou teď přesunuté na druhou kolej.

Žádné komentáře:

Okomentovat