neděle 24. srpna 2014

Green cat eyes - zelené líčení

Zelená není zrovna barva kterou bych nosila nějak často, spíš ji nenosím vůbec. Nemám moc zelených stínů a ty které mám jsou nějaké "no name." Takže určitě pochopíte, proč tady nebude soupis použitých produktů. Líčení je docela dost výrazné, ale tahle kombinace se mi prostě líbila. Červená a zelená, to je dost neobvyklá kombinace, ale byl to momentální nápad.

Základ líčení tvoří bílá tužka. Já použila obyčejnou od Essence, ale nějaká jumbo tužka ať už v bílém nebo tělovém odstínu poslouží ještě lépe. Pokud nemáte zkuste bázi, ale i bez těchto pomůcek líčení bude vypadat určitě krásně.

 Použila jsem celkově 5 stínů, což je docela velké číslo. Do vnitřního koutku bílou, a pak jsem postupovala od nejsvětlejší zelené až po nejtmavší. Stejný postup jsem použila i na spodním víčku. Já si pro kočičí tvar pomohla lepící páskou, která vytvoří ostrou linku. Do ohybu víčka jsem použila oranžovou barvu, která mi tam prostě seděla a celé líčení prohloubí. Zakončila jsem všechno linkami a řasenkou a je hotovo.
Na tváře jsem použila jen bronzer, protože celé líčení je už tak výrazné. Rtěnka je od Dermacolu Longlasting lipstick v odstínu 08.






Žádné komentáře:

Okomentovat