úterý 26. srpna 2014

Recenze Tangle Teezer

K tomuhle kartáči na vlasy jsem byla vždycky spíš skeptická. V době kdy jím byl zaplavený internet jsem po něm absolutně netoužila. Vlastně jsem byla dost otrávená tou vlnou plnou jásajících recenzí na tenhle kartáč. Teď jsem tu se svou i já a chtěla bych vám sdělit jak se líbí mě. 


Tangle teezer jsem vlastně přihodila k objednávce jen ze zvědavosti. Chystala jsem se na dovolenou a řekla jsem si že tohle může být fajn na takové to rychle pročísnutí mokrých vlasů. Myslím si že na mokré vlasy je to vážně zázrak. Netahá, dobře se drží, i když už mi z ruky taky párkrát vypadnul. Česání vlasů po koupeli je s ním rychlejší a příjemnější.
 Další plus který tenhle kartáč má je to, že je opravdu příjemné, když s ním přejedete po pokožce hlavy. Je to příjemná a uvolňující masáž hlavy, zvlášť když jste unavení po dlouhém dnu.
 Zastavám ale názor, že na suché vlasy je stejně nejlepší můj kartáč z kančích štětin z drogerie DM. S tímhle tangle teezerem si culík prostě nevyčešu a vlasy mi neuhladí. Je skvělý na rozčesání a malý na cestování. Když potřebuju prostě ho hodím do kabelky a jdu. Ale nějaké drdoly a culíky s ním nevyčešete. Mě na dovolené udělal opravdu skvělou službu a pořád ho mám ráda, ale prostě to není jediný kartáč, který používám.
Pokud vás zajímá cena, tak mě stál nějakých 200 korun.

Koupila bych si ho znovu? Ano, koupila bych si ho klidně znovu. Mám pro něj využití a mám ho ráda.

Žádné komentáře:

Okomentovat