pátek 29. srpna 2014

Nákupy za srpen 2014 (první část: kosmetické nákupy)

Konec srpna a prázdnin se blíží. I když léto už skončilo mnohem dřív, což je velká škoda a od poloviny srpna už jsme si tepla moc neužili. Každopádně radost si musíme dělat všichni a srpnové nákupy jsou zase docela bohaté na spoustu produktů. Budou rozdělené na dvě části, aby článek vždy nebyl příliš dlouhý. 
Protože je ještě volno tak mám čas na to se pořád potloukat někde v obchodě. Ani jsem nechtěla tolik nakupovat, ale chtěla jsem koupit nějaké dárky a nakonec jsem propadla i já. Měla jsem opravdu chuť nakupovat rtěnky. A to vážně ve velkém, když jsem se vyšplhala na konečné číslo 5. No vážně kdo si koupí tolik rtěnek a navíc většinu od Rimmelu. Musím říct, že Rimmel má opravdu jedny z nejlepších rtěnek. 
 Tady už vidíte moje úlovky z jejich řady moisture renew. Jsou hned tři a já jsem si je zamilovala. Jsou to takové rtěnko balzámky. Na recenzi se určitě můžete těšit v budoucnu, až tyhle krásky ještě víc prozkouším.



 Já jsem ulovila odstíny zleva: 150 piccadilly pink, 200 latino a 250 amethyst shimmer
Cena jedné rtěnky je 129 Kč.
 Po rtěnkách od Astoru jsem nikdy moc netoužila a nezaujala mě ani jejich řada Heidi, ale když jsem vyzkoušela tenhle krásný nude odstín, musela být moje. Je to přesně taková nude barvička, po které jsem toužila a myslím si že mi sluší. Víc vám určitě povím i v recenzi.
 Vlastním odstín 002 sweety
Rtěnka stála 169 Kč.
Další a poslední rtěnka je od Rimmelu. Nevím co je to za řadu, ale jsou to jejich klasické stěnky v jejich typickém obalu. Uchvátil mě ale odstín, který je takový kříženec růžové a nude. 
Odstín 077 asia
Cena je 98,90 Kč.
 Po pobytu u moře jsem se docela opálila a potřebovala jsem nějaký tmavší makeup. O makeupu od Catrice jste slyšeli už ZDE. Já si tentokrát vybrala odstín nejtmavší a to 030 caramel beige.
Cena je asi kolem 160 Kč.
 Tužky od Essence, byly dost impulzivním nákupem, ale uchvátily mě svými barvamí. Se světlou modrou v odstínu 17 Tu-tu.touquoise už jste mohli vidět líčení ZDE a s tmavou tužkou v odstínu 09 cool down ještě líčení uvidíte. Jedna tužka stála asi 39 Kč, bohužel si nejsem jistá.
 Se sestřičkou jsme si dohromady koupily laky na nehty od Miss sporty v odstínu 544 a od NYC v odstínu 257 Lavender Cupcake. Jsou to takové krásné pastelové barvičky. Miss sporty ale ve skutečnosti nevypadá takhle modře ale je spíše trochu do zelena. Taková akvamarínová barva.
Miss sporty stál 30 Kč a NYC 37 Kč po slevě.
A deospray je setřičky a ta si ho nemůže vynachválit. Byl levný a krásně jí voní. Cena je 35 Kč.


Žádné komentáře:

Okomentovat