pondělí 1. září 2014

Hvězdy nám nepřály. John Green.

Když jsem dostala ve škole poukázku do knihkupectví, málem jsem vyjekla radostí. Knížky miluju, mám ráda jejich vůni, když jsou nové, líbí se mi být chvíli v jiném světě než v tom našem, reálném. Utéct chvíli z reality a ponořit se do své vlastní fantazie. Představovat si prostředí, postavy, vůně a barvy. 

Tahle knížka je po dlouhé době jedna z těch co mě rozesmutnily natolik, až se mi vyřinuly slzy. Než jsem si ji koupila, nečetla jsem žádný článek ani recenzi o knize ani filmu, prostě jsem ji vzala a šla k pokladně. Chtěla jsem ji. Líbila se mi natolik, že jsem ji na dovolené přelouskala za jedno odpoledne. Je to trochu jiná knížka než jsem zvyklá. A co se mi na ní asi líbí? Že nekončí happyendem jako jiné sladké románky. Je krátká a lehká ke čtení. Není to úplně můj oblíbený žánr, přesto se ke knížce znova vrátím.

Nebudu vám tu psát o čem kniha je. Přečtete si ji a uvidíte. Je hezká, dojemná a je v ní zajímavý životní příběh. Jsou v ní metafory, které vás donutí se zamyslet. 

Netvrdím, že se vám kniha bude stoprocentně líbit, ale já jsem ráda, že jsem ji koupila a přečetla. Tohle není recenze. Jen jsem chtěla napsat to, že kniha mě zaujala. 

Viděla jsem i film, který je taky moc hezký a dojemný, ale myslím že v něm není zachycené to podstatné....

______________________________
Vaše Wendy


Žádné komentáře:

Okomentovat