úterý 2. září 2014

Recenze Color tattoo Metalic Pomegranate

Zdravím vás makeupoví nadšenci!
Dnes sem si pro vás připravila další recenzi na slavné Color Tattoo, které je v mé sbírce už nějakou dobu a zaslouží si být zmíněno. Je to jeden z odstínů po kterém jsem opravdu toužila, i když ho vlastně nevyužiji tak často jako například hnědé Color Tattoo on and on bronze. Je to ale opravdu úžasná barva kterou bych charakterizovala jako "burgundy"? Pokud máte jíný názor klidně mě opravte. 


Pár týdnů po tom, co se u nás tahle kráska objevila, jsem po ní pokukovala. Pořád sem si říkala, že takovou barvu nejspíš nepotřebuji, ale nakonec jsem ji prostě hodila do košíku a pelášila k pokladně než si to rozmyslím.
 Určitě jste už slyšeli spousty pochvalných recenzí na tyhle potvůrky v kelímcích. Já budu do nebes vychvalovat její barvu, ale to ostatní už není taková sláva. Nepatří konzistencí mezi ty nejpovedenější. Pořád trvám na tom, že nejlepší konzistenci má On and on bronze. Tahle barvička se na víčko špatně chytá a flekatí, což je mi strašně líto. Musím ji opravdu precizně nanášet štětečkem a tím to ztrácí celé to kouzlo rychlé aplikace stínu prsty. To totiž bohužel nejde, pokud se snažím nanést další vrstvu, protože pigmentace prostě není stoprocentní, začne šmouhovat. Takže samostatně ho používám velmi zřídka a jen tehdy když mám čas. Jinak je skvělým podkladem pod stíny. Bohužel další nevýhodu vidím v tom, že se mi občas slévá na oku do nevzhledných čar. Ano je mi jasné mám mastná víčka, tak co můžu čekat, ale ostatní odstíny mi to bohužel dělají také.
Konzistence je krásně máslovitá, prostě taje pod prsty, ale to nanášení není ideální. Většinou to dělám tak, že štětečkem dám na víčko jednu vrstvu a když trochu zaschne dám přes ní druhou vrstvu. Tím docílím pigmentace jakou si přeji.
   Tady už vidíte stín na slunci a hází krásné zlatavé odlesky.

Koupila bych si ho znovu? Možná jen kvůli barvě. Bohužel Color Tattoo jsou sice dobré, ale ne tak skvělé pro někoho s mastnějšími víčky. A také bych měla zkritizovat šmouhovatění některých odstínů.

Žádné komentáře:

Okomentovat