pátek 5. září 2014

Nákupy za srpen 2014 (druhá část)

Stejně jako minulý měsíc, tu budou rozdělené nákupy na více částí, ale tentokrát jen na dvě. První část nákupů jste mohli vidět ZDE. První část nákupů byla spíš kosmetická, ale dnes jsou to převážně nákupy bižuterie z Gatu, ale také knížky a nějaké věci co jsme si přivezly z dovolené. Tak už dost vykecávání, ať vás neudnudím k smrti. 
 Změna, která oproti minulému měsíci je ta, že budu uvádět i ceny produktů nebo věcí.
Se sestřičkou jsme si koupily každá stejný prstýnek, jen s tím rozdílem, že ona má velikos S a já M. Jsou moc krásné a fotka je opravdu věrná skutečnosti.
Gate (48 Kč)



Náušničky si vybrala sestřička jako dáreček. Jsou to malé takové "buclaté" srdíčka posázené kamínky. Jsou opravdu roztomilé a moc krásné. Párkrát jsem si je půjčila a sklidila jsem s nimi jen chválu.
Gate (48 Kč)
Další náušničky jsem si koupila pro sebe, ale byla jsem k tomu přemluvena s tím, že mi budou moc slušet. Sama bych si je jen tak nekoupila, ale musím uznat, že rozzáří každý obyčejný outfit.
Gate (omlouvám se, ale cenu si už nepamatuji)
Další náušnice, jsou opravdu dlouhé, z šedého kovu. Budou určitě skvělé k černé barvě a k nějakým šatům. Moc se mi líbily a tak jsem si je prostě musela vzít.
Gate (98 Kč)
Nevím proč, ale asi mám trochu úchylku na věci s nápisy. Někomu to může přijít jako kýč, ale mě se to líbí a navíc, je to zlaté takže bereme všemi deseti!
Gate (58 Kč)
Když jsem tenhle náramek ve zlaté barvě viděla někde na obrázku, říkala jsem si, že je opravdu hezký a že bych jeden takový taky brala. A teď čirou náhodou jsem objevila hned ve dvou barvách. Když jsem viděla, že ani nejsou drahé tak jsem je hned vzala.
Gate (48 Kč)
Sovička je taková vzpomínka na dovolenou. Ani nevím kolik stála, protože jsem ji nekupovala a byl to dárek pro sestru, ale já ji občas také nosím. Cenu vám tedy nepovím a myslím si, že asi nikde u nás podobnou ani neseženete.
Další vzpomínkou je "kapitánská" čepice. Prostě se mi líbila a taky ji hodlám normálně nosit k nějakému hezkému outfitu. Nosili byste takovou vy?
A poslední dvě věci, jsou úplně nekosmetické. Jsou to dvě knihy, které jsem si chtěla koupit už dlouho. Hostitel od Stephenie Meyer (249 Kč po slevě) a Aliance od Veronicy Roth (299 Kč). Ty knihy nejdou jen moje, ale i sestry, která měla poukázku na 200 Kč do jednoho knihkupectví. Takže jsme měly obrovskou slevu a mohly si koupit hned dvě knihy.

Jak se vám líbily srpnové nákupy?

Žádné komentáře:

Okomentovat