neděle 7. září 2014

Sweet makeup / sladké líčení v jemných barvách

Dnes tu máme jemné líčení v krásných světlých barvách. Takové se určitě bude hodit hlavně pro mladé slečny, ale tím nechci říct, že si ho starší žena nemůže vytvořit. Tato kombinace se mi opravdu zalíbila, i když já takové slaďoučké barvy pospolu nemusím. Je takové romantické, ale když ho doplníte trochu výraznější rtěnkou, určitě to bude zase o něčem jiném. Nemyslela jsem si, že se mi výsledek bude tolik líbit a taky jsem předpokládala, že foťák sežere všechny barvy, ale nestalo se. Jsou vidět celkem dobře, ale s menší intenzitou.



V poslední době se těší velké oblibě stíny, které jsou často popisovány jako "rose gold" tedy růžové zlato. Já jsem se taky do téhle barvičky zamilovala. Ale zkombinovat ji se zmrzlou modrou mě napadlo až teď. Líčení je extrémně jednoduché a zvládne ho opravdu i začátečník.

Do vnitřního koutku a na pohyblivé víčko aplikujeme růžový stín. Já jsem použila stín třpytivý se zlatými odlesky, což bohužel není poznat z fotek, protože sluníčko se mnou prostě není moc kamarád. Do ohybu víčka jsem zase použila studený modrý stín se stříbrnými odlesky. Stáhla jsem ho i na spodní linku.


Pak jen tenkou linku a trochu řasenky a oči máme hotové. Jednoduché že? Ale tím ještě nekončíme. Na tváře jsem použila trochu bronzeru, studené matné tvářenky ve světle růžovém odstínu a přes ni ještě dala třpytivou tvářenku se zlatými odlesky. Jmenuje se jak jinak než rose gold a je od Sleeku.

Na rty jsem použila krásně růžovoučkou rtěnku se shimerem. Ta celý makeup ještě zvýrazní a krásně se k němu hodí.



Žádné komentáře:

Okomentovat