úterý 9. září 2014

Recenze tvářenky Sleek Pomegranate

Není to tak dlouho, co jsem tady psala o jedné tvářence od Sleeku a to Rose gold (recenze TADY). Z rose gold jsem měla trochu smíšené pocity a jak jsem už zmiňovala chvíli ji miluju a pak ji zase nějakou chvíli nepoužívám. U téhle je to ale jiné. Tahle tvářenka se stala mým miláčkem a používám ji hodně často. Záměrně nepíšu, že ji používám každý den, protože mám spoustu jiných tvářenek a střídám je. 

 Balení je jak je u Sleeku zvykem matné s lesklým nápisem. Velmi elegantní a minimalistické řekla bych. Občas mám menší problém s otevíráním, které je maličko krkolomné.
 Vzadu na obale vidíte odstín a složení. Co mi přijde trochu nepraktické je to, že pokud máte více tvářenek musíte mezi nimi hledat a číst odstíny vzadu. Vzadu je taky uvedená gramáž (8g).

Odstín je takový vínový se třpytkami, které se mi zdají takové fialové? Na sluníčku se tedy fialově lesknou, ale nemusíte se bát, na tvářích se třpytky tolik neukazují jako třeba u Rose gold.
Pigmentace je opravdu pecková. Nic pigmentovanějšího jsem snad neviděla. Stačí jemně ťupnout štětcem a máte sytou barvu. Doporučuji při aplikaci dávat velký pozor na rozblendění a intenzitu.
Tvářenka mi vůbec neubývá a to ji používám hodně často.
 Tady už můžete vidět takový lehký fialový odlesk. Říkám odlesk protože to nejsou velké třpytky a na tváři se moc neukazuje.
Výdrž je řekla bych hodně dobrá a ještě večer ji vidím i když trochu vybledlou a ne tak sytou jako bezprostředně po aplikaci.

 Na sluníčku je to kráska, a má i praktické zrcátko.

Doporučila bych ji? ANO, určitě ano. Nemám tvářence absolutně co vytknout. Je skvělá a určitě v budoucnu plánuji koupit i další odstíny. 

Žádné komentáře:

Okomentovat