neděle 2. listopadu 2014

Nedělní líčení - Dark sunset

Zdravím, 
dnes jsem tu s dalším líčením. Asi to nebude úplně každého šálek kávy ale já si tyhle výrazné kouřovky klidně udělám ráno a vyrazím s nimi ven. Zvlášť pokud je venku mlhavo, vlhko a nesnesitelná zima, mi líčení vylepšuje náladu neskutečným způsobem. Miluju, když mám trochu času na to si ráno vyhrát a vytvořit něco takového. Snad se vám líčení líbí a třeba se necháte inspirovat. Já se inspirovala v paletce od Sleek s názvem Vintage romance. Ta je mou nekonečnou inspirací a miluju ji. Recenzi určitě brzy uvidíte tady na blogu. 



POUŽITÉ PRODUKTY:

TVÁŘ
Catrice Cosmetics - Photo Finish 18h liquid foundation (010 Sand beige)
Catrice Cosmetics - Photo Finish 18h liquid foundation (030 Caramel beige)
Catrice Cosmetics - Camouflage Cream (010 Ivory)
Catrice Cosmetics - Camouflage Cream (030 Rosy Beige)
NYC - Smooth Skin loose face powder (741A Traslucent)
Astor - Skin Match 4ever Bronzer (002 Brunette)

Milani - Baked Blush (05 Luminoso)

OČI
Maybelline New York - Color Tattoo 24HR (70 Metallic Pomegranate)
Sleek MakeUP -  i-Divine mineral based eye shadow palette (141 Vintage Romance)
Maybelline New York - Eyestudio Lasting Drama Gal Eyeliner 24H (01 Black)

Maybelline New York - The One by One volum´ express maskara (satin black)

RTY
Essence - Lipliner (07 Cute Pink)

Dermacol - Lips Seduction (03)

Žádné komentáře:

Okomentovat