úterý 4. listopadu 2014

Recenze Sleek i-Divine The Original paletka

Dnes tu pro vás mám takovou velkou recenzi na moji velmi oblíbenou paletku od Sleeku a to je Original. Když jsem si vybírala, kterou paletku si koupit, velmi dlouho jsem uvažovala nad některými neutrálními paletkami. Neutrálních barev mám ale dost v paletkách od W7 a tak jsem přemýšlela nad něčím barevnějším. Do oka mi padla Acid, která má nádherné barvičky, ale nakonec jsem si řekla, že chci něco víc nositelnějšího. Volba padla právě na Original, která má v sobě sice spoustu barev, ale ty jsou nosit pořád a dají se kombinovat mezi sebou. 

Velmi se mi líbí jak každá paletka přijde v papírové krabičce. Nikdy jsem se s tím u tak levné kosmetiky nesetkala a určitě to působí velmi dobře. Samotný obal je takový "sleek." Jendoduchý, krásný, matný. Jediné, co mě překvapilo, když jsem paletku vybalila, je to jak malá a tenká je. Je veliká asi jako moje dlaň a prsty. Stíny jsou taky docela maličké. Paletka je velmi kompaktní a vhodná na cestování a já moc oceňuji velké zrcátko. Nějaké takové mi scházelo a když je takto v paletce je to velké plus. 

Paletka má v sobě dvanáct stínů, jak už jsem zmínila a každý stín má 1,1 gramů. Stíny jsou na minerální bázi, jak nám sděluje krabička a jsou opravdu dobře pigmentované. Kromě černého stínu jsou všechny třpytivé, černý je matný. Barvy jsou opravdu hezky poskládány a jdou dobře kombinovat společně. Kladně hodnotím zařazení černého stínu, který se dá využít jako linka na víčko, ale je využitelný i když chcete celé líčení ztmavit.
Sleek The Original

Zde už jsou jednotlivé stíny na ruce. Na ruce nemám žádnou bázi, pouze stíny v jedné velmi lehké vrstvě. Do stínu jsem v podstatě jen ťupla prstem a hned jsem dostala krásnou barvu. Bohužel, co mě mrzí je to, že čený stín není tak pigmentovaný jak jsem čekala. Dá se sice navrstvit, ale já jsem si myslela, že bude intenzivněji černý.
Co se týče výdrže stínů, tak to asi nemůžu moc objektivně posoudit, protože mám docela mastná víčka a to zvlášť v teplých dnech. Ale řekla bych že bez báze je výdrž průměrná 6-8 hodin a s bází až 12 hodin.
Sleek Original - Stíny focené ve stínu
Sleek Original - Foceno na sluníčku

Tak se pojďme blíže podívat na stíny samotné.
První stín už je zmiňovaný černý. Ten není tak dobře pigmentovaný, ale je krásně jemně namletý.
Druhým stínem je světle fialová, taková romantická barva. Obsahuje shimmer, který je viditelný i na víčku. Trochu stíny práší ale je to zanedbatelné.
Další barvou je hodně tmavá modrá s menšími třpytivými částečkami.
Přeskočím teď na spodní řadu a to ke zlaté, která má spíše studenější podtón, takže bude slušet i bledší pleti.
Další dvě barvy jsou si trochu podobné. Obě růžové ale první je spíše s podtónem teplým do oranžova a druhá je víc růžová se studenějším podtónem. Obě se ale dají zařadit do skupiny rose gold stínů, které jak už možná víte mám velmi ráda.
Sleek the Original
Když se vrátím zpátky k horní řadě, tak tam můžeme vidět takovou nádherně nebesky modrou.
Další barva se tváří modře ale je to spíše petrolejová, ale hodí se jak k modrým stínům tak k zeleným.
Další krásná zelená. Já sice zelené stíny moc nemusím, ale v poslední době co mám tuhle paletku je dost používám.
V dolní řadě je hnědá, možná až bronzová s hodně teplým podtónem, takže to možná nebude nic pro světloučké typy, já mám ale takové teplé hnědé odstíny ráda a používám je hlavně v létě kdy mám ještě trochu víc barvy.
Další hnědá už není tak teplá a řekla bych že je taková neutrální, každodenní barva.
Poslední barvou je zelená, o trochu světlejší než její sestra z horní řady, ale spolu tvoří krásnou dvojici.
Sleek the Original

Paletku bych si koupila znova, protože je pro mě hodně využitelná, krásně pigmentovaná, kompaktní a nemám proti ní vůbec nic. Určitě plánuju do budoucna víc paletek od Sleeku a klidně bych se kvůli nim vzdala všech ostatních paletek, a to už je co říct!
Tak já doufám, že se vám dnešní recenze líbila a těšte se zase na další úterý a další recenzi.

Žádné komentáře:

Okomentovat