pondělí 19. ledna 2015

Líčení - Bad girl

Někteří z vás, kteří četli článek o tom co jsem dostala k Vánocům vědí jakou velkou sbírku paletek od Sleeku teď mám. Zkouším je postupně a napadlo mě, proč vám aspoň něco neukázat. V budoucnu tady určitě paletky budou hojně využité a tak začneme třeba touto. Bad girl, je hodně bad, ale v dobrém slova smyslu. Pigmentace je super a odstíny taky. Paletka je tak akorát pro mě, jako pro makeupového nadšence, ale pro ty kdo s makeupem jen občas laškují to bude možná zbytečnost. Stíny jsou všechny hodně výrazné a tmavé, ale pro mě ideální.






Použité produkty

TVÁŘ
Rimmel London - Lasting finish 25HR (103 True Ivory)
Catrice Cosmetics - Camouflage Cream (010 Ivory)
Catrice Cosmetics - Camouflage Cream (030 Rosy Beige)
NYC - Smooth Skin loose face powder (741A Traslucent)
Astor - Skin Match 4ever Bronzer (002 Brunette)
Sleek - Blush by 3 (364 Sugar) Turbinado

OČI
Sleek MakeUP -  i-Divine mineral based eye shadow palette (596 Bad Girl)
Essence - Gel eye pencil (02 around midnight)

Maybelline New York - The One by One volum´ express maskara (satin black)

RTY
BriConti - Lippenstift (LK6082)

Žádné komentáře:

Okomentovat